فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف حدود پنج کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 24 July 2016
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف حدود پنج کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری گفت: با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بهار و تقویت ایست و بازرسی های مقطعی و عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر بهار با همکاری ایست بازرسی ایستگاه شهید زارعی یک دستگاه خودروی نیسان را متوقف کردند.

وی افزود: ترس و سردرگمی راننده در پاسخ دادن به سوالهای کارکنان انتظامی مستقر در ایست بازرسی عوامل پلیس را بر ان داشت تا با حساسیت و دقت بیشتری این خودرو را بررسی نمایند.

وی گفت: پس از انتقال خودرو به پاسگاه و بازرسی دقیق آن، مقدار چهار کیلو و 890 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: راننده خودرو دارای چند فقره سابقه بخصوص سرقت است که با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

سرهنگ باقری به والدین هشدار داد: مراقب گرفتار شدن فرزندان خود در دام اعتیاد باشند و در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را به فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: همچنین در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد نسبت به عملکرد کارکنان این شهرستان از طریق سامانه 197 با مسئولان این شهرستان در ارتباط باشند.

شهرستان بهار در 15 کیلومتری شهر همدان و در مسیر استانهای غربی سنندج و کرمانشاه واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار