استاندار همدان گفت: حمایت ویژه از رشته های ورزشی مستعد و افتخارآفرین در عرصه های بین المللی داریم.
کد خبر: ۲۶۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 24 July 2016
استاندار همدان گفت: حمایت ویژه از رشته های ورزشی مستعد و افتخارآفرین در عرصه های بین المللی داریم.

به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت روز یکشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به ورزش یکی از مهمترین رویکردهای اجرایی در استان همدان است و رشته هایی که بتوانند در میادین بین المللی موفقیت های ارزنده کسب کنند، به طور ویژه مورد حمایت قرار می گیرند.

وی بیان داشت: امروزه ورزش یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می رود و به عنوان یک اصل مهم همواره مورد اهمیت ویژه قرار گرفته است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی موفق باید مورد حمایت قرار بگیرند و علاوه بر حمایت از ورزشکارانی که توانسته اند سهمیه المپیک کسب کنند، در راستای پرورش استعدادهای نخبه به هیات های ورزشی نیز باید کمک شود.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی های المپیک و پارالمپیک ریو برزیل ، گفت: پاداش نقدی برای سهمیه داران المپیک و پارالمپیک اختصاص یافت و امیدوارم انگیزه خوبی برای حضوری موفق در این رویداد مهم جهانی باشد.

وی افزود: مسئولان اجرایی استان همدان برای موفقیت ورزش در عرصه های بین المللی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود و امیدوارم بتوانند در این رویداد مهم جهانی برای کشورمان افتخارآفرین باشند.

مه لقا جام بزرگ در تیراندازی و حمید زورآوند در پیاده روی دو سهمیه المپیک و حمید اسلامی در دو ومیدانی و زهرا نجاتی عارف در والیبال دو سهمیه پارالمپیک استان همدان هستند.

همچنین سکینه خدابنده لو مربی تیم ملی تیراندازی و سیدعادل برقعی داور تنیس از استان همدان در بازی های ریو 2016 برزیل حضور خواهند داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار