معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان یکی از 3 استان برتر کشور در پرداخت وام ازدواج در دوسال اخیر بوده است .
کد خبر: ۲۶۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 24 July 2016
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان یکی از 3 استان برتر کشور در پرداخت وام ازدواج در دوسال اخیر بوده است .

به گزارش ایسنا، اسداله ربانی مهر اظهارکرد: در سال‌های  93 و 94 با پیگیری و تأکیدات استاندار و پیگیری موضوع وام ازدواج در ستاد ساماندهی امور جوانان بیش از 170 میلیارد تومان وام ازدواج از سوی بانک‌های استان پرداخت شده است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه بانکهای استان در پرداخت وام ازدواج باید جدیت بیشتری داشته باشند،افزود: بانکها در خصوص وام‌های 10میلیونی ازدواج اطلاع رسانی مناسبی ندارند .

وی اظهار کرد: بانکـهای استان باید در خصوص پرداخت وام‌های  10 میلیونی ازدواج زوج‌های جوان اطلاع‌رسانی کنند چراکه تا کنون اطلاعاتی در این زمینه از سوی بانکهای استان داده نشده است.

ربانی مهر یادآور شد: شرایط فوق در حالیست که در تعداد زیادی از استانها پرداخت وام 10 میلیون تومانی ازدواج آغاز شده و اخیراً بانک مرکزی اعلام کرده که همه بانکها باید در پرداخت وام 10 میلیونی در همه استان‌ها و شهرهای سراسرکشور اقدام کنند.

وی تصریح کرد: جوانان در حوزه ازدواج مشکلات زیادی دارند که یک مورد آن مسائل اقتصادی است و با پرداخت وام ازدواج به موقع به زوج‌های جوان بخش کوچکی از مشکلات آنها می‌تواند قابل حل باشد هر چند همه مشکلات ازدواج تنها در بحث وام ازدواج خلاصه نمی‌شود.

ربانی مهر در پایان گفت : البته بعضی بانکهای استان به صورت انفرادی و محدود وام‌های 10 میلیونی پرداخت کردند اما در این زمینه گزارشی اعلام نشده و هماهنگی لازم در جهت پرداخت آن وجود ندارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار