تاکنون 70 دستگاه اجرایی در همدان به فیبر نوری مجهز شده و تا پایان سال با تجهیز 15 دستگاه دیگر همه حوزه های اداری استان به فیبر نوری مجهز خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 22 July 2016
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: تاکنون 70 دستگاه اجرایی در همدان به فیبر نوری مجهز شده و تا پایان سال با تجهیز 15 دستگاه دیگر همه حوزه های اداری استان به فیبر نوری مجهز خواهد بود.

رضا قیاسی در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان همدان افزود: عمده ترین هدف ما از توسعه خدمات دولت الکترونیک ارائه خدمات سریع تر، ارزان تر و بهتر به مردم است که با پیشرفت جامعه و تنوع تکنولوژی باید خود را برای همسویی آماده کنیم.

وی ادامه داد: تجهیز دستگاه های اداری شهرستان های استان به فیبر نوری نیز تا دو سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته خدمات خوبی برای ایجاد زیر ساخت های فناوری در استان ارائه شده است افزود: تاکنون بیشتر خدمات در سایه شبکه کابل ارائه می شد اما با توجه به افزایش خدمات و نیازها این شبکه دیگر پاسخگو نیست و باید به دنبال جایگزینی صد درصدی فیبر نوری بود.

قیاسی افزود: فیبر نوری پایه دولت الکترونیک است که امیدواریم با تامین اعتبارات در سالجاری این امر در مرکز استان به طور کامل محقق شود.

وی عنوان کرد: از سال آینده به دنبال توسعه نرم افزارها خواهیم بود تا بهره برداری درستی از این شبکه ها انجام شود.

قیاسی اظهار کرد: با این روند اگر پیش برویم در مدت زمان کمی به اهداف برنامه دست پیدا خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان نیز در این کارگروه گفت: سال گذشته قرار بر اجرای 14 طرح فیبر نوری با صرف 30 میلیارد ریال بود اما تنها 30 درصد از این رقم تخصیص پیدا کرد و این باعث شد تا نتوان کاری از پیش برد.

شهرام طهماسبی افزود: در سالجاری اولویت اجرا به این 14 طرح داده شده و15 طرح دیگر نیز پس از اجرای این 14 طرح اجرایی خواهد شد.

وی گفت: محورها برنامه ها در سال 95 توسعه زیرساخت ارتباطی، زیر ساخت اطلاعات، استاندارد سازی ، ارتقا شبکه داخلی دولت الکترونیک است.

وی اظهار کرد: پیشانی دولت خدمات ارائه شده است و ارزیابی مردم از نحوه ارائه خدمات دولت ارتباط با ارباب رجوع است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار