جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: وحدت و همدلی موفقیت را به دنبال خواهدداشت.
کد خبر: ۲۶۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 22 July 2016
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: وحدت و همدلی موفقیت را به دنبال خواهدداشت.

به گزارش ایسنا، سردار مظاهر مجیدی در همایش یک روزه مدیران عقیدتی و نظارتی، استان های کرمانشاه، همدان و کردستان، ضمن یادآوری عملیات مرصاد گفت: همدانی ها با داشتن چهار زبر اردوگاه نخستین نیروهایی بودند که در این منطقه با دشمن مبارزه کردند به طوریکه 144 نفر از نیروهای همدانی در این نبرد شهید شدند که چهار نفر از آنان فرماندهان گردان های پیاده بودند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: خوشبختانه سپاه همدان توانسته است باهماهنگی حفاظت و نمایندگی ولی فقیه در راستای ماموریت های ابلاغی پیش برود و این باعث پیشرفت سپاه شده است.

سردار مجیدی بابیان اینکه با همکاری و همدلی هایی که در انتخابات سال گذشته اتفاق افتاد توانستیم در استان تاثیر گذار باشیم، گفت: هر کجا وحدت و همدلی باشد موفقیت
 بیشتری نیز در ماموریت ها به دست خواهیم آورد.

512 مسئول عقیدتی در استان فعالیت دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان نیز گفت: 512 مسئول عقیدتی در استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام محمد رضوی راد افزود: استان همدان افزون بر یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد و 1085 روستا این استان را تشکیل می دهد.

وی به وضعیت فرهنگی استان نیز اشاره کرد و گفت:استان همدان دارای 25 مرکز دانشگاهی، سه آموزشگاه  تربیت معلم با 77 هزار دانشجو، سه هزارو 780 مدرسه با 345 هزارو دانش آموز و 27 هزار معلم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان بابیان اینکه در استان همدان 15 مرکز حوزه علمیه با سه هزار طلبه وجوددارد، عنوان کرد: 150 روحانی نیز در استان مشغول تبلیغ و ارشاد هستند.

رضوی راد همچنین بابیان اینکه 230 امامزاده، 216 حسینیه، هزارو150هیئت در استان وجود داشته و فعالیت دارند، ادامه داد: استان همدان از 55 باب کتابخانه عمومی و 83 کتابخانه مسجد نیز برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 403 جاذبه در استان همدان به ثبت ملی رسیده است، عنوان کرد: در سال گذشته یک میلیون و 300 هزار نفر وارد استان همدان شده اند که بیش از دو هزار نفر آنان خارجی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان بابیان اینکه استان همدان با افتخار هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد:105 نفر شهید روحانی نیز از افتخارات این استان است.

رضوی راد تصریح کرد: استان همدان دارای موقعیت مناسبی برای تبادل فرهنگی است.

وی بابیان اینکه طبق گزارشات آمار بیکاری در استان همدان 13 درصد است، یادآورشد: اعتیاد در استان همدان دامن گیر100هزار نفر شده است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان بابیان اینکه در تمام شهرستان های همدان ناحیه مقاومت فعالیت دارند، گفت: 120 حوزه مقاومت، هزارو 141 پایگاه مقاومت و 478 هزار بسیجی عادی و فعال در استان همدان مشغول فعالیت اند.

رصوی راد بابیان اینکه بیش از سه هزار نفر طلبه بسیجی با 4700 حلقه صالحین در استان وجود دارد، افزود: تعداد فعالان سیاسی در استان نیز 170 نفر است.

وی بابیان اینکه 180 مربی عقیدتی و 512 مسئول عقیدتی در استان فعال هستند، ادامه داد:مهمترین مشکل بسیج این است که مدیران عقیدتی دائم نیستند و همیشه در حال تغییرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار