معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 156 بیمارستان با 22 هزار تخت در کشور در حال ساخت است.
کد خبر: ۲۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 21 July 2016
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 156 بیمارستان با 22 هزار تخت در کشور در حال ساخت است.

به گزارش فارس، محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان 82 تختخوابی شهرستان بهار اظهار کرد: پیشرفت این پروژه از 75 درصد عبور کرده که خوشبختانه این جهش خوبی نسبت به روند پروژه در سال گذشته است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان عمومی از بخش‌های تخصصی، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان تشکیل شده است افزود: در کنار این بخش‌های درمانی به بخش‌های تشخیصی و آزمایشگاهی این بیمارستان نگاه ویژه‌ای شده و بخش اورژانس این بیمارستان نیز متناسب با نیازهای روز تغییر یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با بخش زنان و زایمان این بیمارستان گفت: در این بخش چهار اتاق rvm در نظر گرفته شده که این طرح جدیدی است و به نوعی هر اتاق این بخش یک vrp دارد که بستگان نزدیک بیمار می‌توانند در کنار بیمار خود استراحت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان که در ارتقای سلامت استان نقش اساسی ایفا می‌کند به طور حتم امسال به بهره‌برداری می‎رسد در حالی که عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 90 آغاز و تاکنون 78 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علیزاده همچنین روند ساخت بیمارستان را در مناطق مختلف کشور مطلوب دانست و افزود: در حال حاضر 156 بیمارستان با 22 هزار تخت در کشور در حال ساخت است که وزاتخانه فقط مسوول ساخت بیمارستان است و تجهیز آن مربوط به وزارت بهداشت است.

این مسؤول یادآور شد: تا پایان امسال بیمارستان 82 تختخوابی آیت‌الله شیخ بهاری شهرستان بهار با 15 هزار متر مربع فضا و زیربنای 8 هزار و 200 متر مربع در چهار طبقه افتتاح می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از اعتبار 5.17 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان 82 تختخوابی شهرستان بهار خبر داد.

وی در خصوص پروژه‌های در دست اقدام این وزارتخانه در کشور بیان کرد: اجرای این پروژه‎ها سه ساله است و خوشبختانه با نگاه خوبی که دولت یازدهم به مقوله سلامت دارد این اعتبارات در بخش ساخت بیمارستان رشد داشته است.

علیزاده گفت: میانگین اعتبارات در بخش بیمارستانی به 150 درصد رشد رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار