رئیس قضایی نیروهای مسلح استان همدان گفت: برقراری نظم و امنیت در کشور زمینه را برای توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فراهم می‌کند.
کد خبر: ۲۶۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 20 July 2016
رئیس قضایی نیروهای مسلح استان همدان گفت: برقراری نظم و امنیت در کشور زمینه را برای توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمدجعفر شهبازی چهارشنبه 30 تیرماه در آئین افتتاحیه ششمین کارگاه آموزشی منطقه‌ای ویژه قضات در استان، اظهار کرد: توسعه سیاسی، فرهنگی و سرمایه‌گذاری در کشور موهون برقراری امنیت در آن کشور است.

وی ادامه داد: حضور سرمایه‌گذاران 13 کشور در استان همدان و دعوت از وزیر اطلاعات به عنوان میهمان ویژه آن مراسم نشان‌گر برقراری امنیت برای سرمایه‌گذاری در این استان است.

شهبازی با بیان اینکه متولیان برقراری نظم و امنیت در کشور نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی هستند، افزود: جایگاه این دستگاه‌ها را در توسعه کشور نباید فراموش کرد چرا که این نیروها هستند که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود موجبات برقراری امنیت را فراهم کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در صورت وقوع جرم در نیروهای مسلح که خود متولی برقراری نظم است، رسیدگی به اتهام در صلاحیت سازمان قضائی است بنابراین در صورتی‌که این سازمان نقش خود را به خوبی ایفا نکند نظم و امنیت در کشور مختل خواهد شد.

شهبازی با بیان اینکه در سال‌های اخیر قانون تغییرات اساسی داشته است، تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور به‌روزرسانی علمی، حقوقی و تطبیق با نیازهای جامعه برای اجرای دقیق و بهتر وظایف قضات سازمان قضائی انجام می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها به‌روزرسانی علمی قضات و آشنایی آنها با تغییرات قوانین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار