شهردار نهاوند از آغاز عملیات تعریض خیابان پیروزی نهاوند به طول ۴۰۰ متر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 20 July 2016
شهردار نهاوند از آغاز عملیات تعریض خیابان پیروزی نهاوند به طول ۴۰۰ متر خبر داد.

به گزارش مهر، امیررضا یوسفیان ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری نهاوند با اشاره به اینکه مجموعه خدمات رسان مدیریت شهری باهدف رفع نیازهای شهروندان ایجادشده است، گفت: هدف از عملیات تعریض خیابان پیروزی افزایش باند سواره، دفع آب‌های سطحی، جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در این محل، بهبود منظر شهری و ساماندهی پیاده‌رو موجود بوده که سبب سد معبر شده است.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز شهروندان تصریح کرد: برنامه‌های شهرداری در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و رفع چالش‌ها و نیازهای آنان در شهر اجرا می‌شود.

وی عملیات تعریض خیابان پیروزی را به طول حدود ۴۰۰ متر اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح عرض باند سواره موجود از ۱۱ متر به ۱۸ متر افزایش می یابد، که این امر سبب تسریع در عبور و مرور می‌شود.

شهردار نهاوند بابیان اینکه در اجرای این طرح فضای سبز و شبکه تأسیسات موجود اصلاح و ساماندهی می‌شود گفت: با توجه به نبود کیفیت لازم فضای سبز و درختان موجود از درختان مرغوب و سازگار با محیط در این طرح استفاده خواهد شد.

وی گفت: توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر به‌منظور رسیدن به توسعه پایدار شهری نیازمند تعامل شهروندان با مسئولان شهری است و امید می‌رود این مهم با تلاش کارکنان در آینده‌ای نه‌چندان دور محقق شود.

یوسفیان خاطرنشان کرد: بر این اساس شناخت نیازها، اولویت‌ها و خواسته های مردم و مهم‌تر از آن توجه به حقوق شهروندی، پایه‌های قابل اتکائی برای همکاری شهرداری و شهروندان است که این مهم به‌ویژه باید در اجرای طرح‌های عمرانی که از ویژگی آن زمان‌بر بودنشان است به طور جدی لحاظ شود.

وی در ادامه بابیان اینکه این سازمان متولی اجرای عملیات بهبود سیمای شهر است، اظهار داشت: توجه به زیبایی بصری شرط آرامش شهروندان است و این مهم نیز در اولویت‌ برنامه‌ها و پروژه‌های این شهرداری قرار دارد.

شهردار نهاوند بابیان اینکه با اجرای عملیات عمرانی مذکور علاوه بر زیباتر شدن بخش بصری آن می‌توان گام‌های خوبی در راستای کاهش بار ترافیکی خیابان پیروزی برداشت، گفت: بهبود سیمای بصری و فراهم آوردن شرایطی برای آرامش شهروندان نقش بسزایی در کسب رضایت مردم که مهم‌ترین دغدغه مدیریت شهری است، دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار