بیست و پنجمین یادوراه شهدای مسجد اعظم همدان، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور وزیر دفاع برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 18 July 2016
بیست و پنجمین یادوراه شهدای مسجد اعظم همدان، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور وزیر دفاع برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، علی حاجی زاده اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: بیست و پنجمین یادواره شهدای مسجد اعظم همدان مناطق نواب، پیشاهنگی و اعتمادیه با حضور وزیر دفاع برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره  123 شهید گلگون کفن مسجد اعظم همدان شامگاه دوشنبه، چهارم مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم در کانون شهید پورمیدانی برگزار می‌شود.

دبیر بیست و پنجمین یادواره شهدای مسجد اعظم با اشاره به برگزاری یادواره در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد ابراز کرد: علاوه بر تجلیل از مادران شهدای عمیلات مرصاد، سردار میرزا سلگی از فرماندهان همدانی این عملیات نیز با تشریح نقش رزمندگان سپاه انصارالحسین(ع) در مقابله با منافقین،گوشه‌هایی از این حماسه را روایت می‌کند.

عملیات مرصاد در پنجم مرداد ماه 1367، با رمز «یاعلی» و به منظور مقابله با منافقین در منطقه اسلام‌آباد غرب و کرند غرب در استان کرمانشاه، انجام شد.

در این عملیات بیش از 4 هزار و 800 نفر از نیروهای مجاهدین خلق کشته و زخمی شده وتعداد زیادی از افسران و فرماندهان منافقین نیز به اسارت رزمندگان اسلام درآمدند، پس از پایان عملیات، تنگه چهارزبر، تنگه مرصاد نام گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار