همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) پیکر پاک ۴ شهید گمنام در استان همدان تشییع و خاکسپاری می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 18 July 2016
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) پیکر پاک ۴ شهید گمنام در استان همدان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش مهر، بهرام دوست‌پرست صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدان در سال‌های دفاع مقدس از استان‌های پیشرو در دفاع از میهن اسلامی بوده و ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: نهم مرداد ماه امسال مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، مردم استان همدان پیکر پاک ۴ شهید دوران دفاع مقدس را در آغوش می‌گیرند.

وی افزود: این شهدای گمنام از شهدایی هستند که هفته گذشته از مرزهای جنوب و غرب وارد کشور شدند.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان عنوان کرد: در مراسمی پیکر پاک ۲ شهید والامقام در اردوگاه ابوذر همدان، یک شهید در حوزه علمیه نهاوند و یک شهید در فرماندهی انتظامی استان همدان به خاک سپرده می‌شود.

دوست‌پرست با بیان اینکه جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهدا در استان همدان به زودی اعلام خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال از این شهدا در حال انجام است.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان اضافه کرد: استان همدان دارای ۱۴۷ شهید گمنام خاکسپاری شده در ۴۷ نقطه است که با خاکسپاری این ۴ شهید گمنام تعداد شهدای گمنام استان همدان به ۱۵۱ شهید در ۵۰ نقطه افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار