قائم‌مقام سازمان مدیریت صنعتی استان همدان گفت: دکتر دانش جعفری در راستای برگزاری دوره‌ی دکترای مدیریت کسب‌وکار(DBA) که توسط سازمان مدیریت صنعتی استان همدان در حال برگزاری است در جمع دانش جویان حضور یافت.
کد خبر: ۲۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 17 July 2016
قائم‌مقام سازمان مدیریت صنعتی استان همدان گفت: دکتر دانش جعفری در راستای برگزاری دوره‌ی دکترای مدیریت کسب‌وکار( DBA) که توسط سازمان مدیریت صنعتی استان همدان در حال برگزاری است در جمع دانش جویان حضور یافت.

احمد شانیان در گفتگو با تابناک همدان افزود: سازمان مدیریت صنعتی که از سال گذشته با تیم جدید کار خود را به جدیت آغاز کرده هم‌اکنون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیرت کسب‌وکار با دعوت از صاحب‌نظران و اساتید اقتصادی مطرح استانی و کشوری  در تلاش است کیفیت  دوره‌های خود را به استانداردهای بالاتری برساند.

وی خاطرنشان ساخت: به همین منظور دکتر دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور عالی وزیر بهداشت در دوره‌ای با عنوان ارزیابی اقتصادی طرح‌های صنعتی حضور یافته و با  دانش جویان دوره‌ی DBA به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

قائم‌مقام سازمان مدیریت صنعتی استان با اشاره به برگزاری دو روزه‌ی این دوره در استان تصریح کرد:  این کلاس در محیطی فعال و صمیمی و در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

شانیان خاطرنشان ساخت: در این سمینار و کلاس آموزشی که صاحبان مشاغل و تنی چند از مسئولین استانی نیز حضور داشتند حاضرین پس از استفاده از مباحث دکتر دانش جعفری به بحث تبادل‌نظر و و بررسی چالش‌های اقتصادی پیش روی استان پرداختند.


بررسی چالش‌های اقتصادی همدان با حضور دانش جعفری
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار