هر عمل با نيت خير و به منظور رفع مشکلات مردم و جامعه، يک فعاليت مدني است و لازمه جامعه امروز سازماندهي تشکل‌ها است و ايجاد سازمان‌هاي مردم نهاد و مشخص شدن اهداف آنها در همه حوزه‌هاي کاري بسيار مهم و ارزشمند است.
کد خبر: ۲۵۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 13 July 2016
فرماندار ويژه ملاير گفت: هر عمل با نيت خير و به منظور رفع مشکلات مردم و جامعه، يک فعاليت مدني است و لازمه جامعه امروز سازماندهي تشکل‌ها است و ايجاد سازمان‌هاي مردم نهاد و مشخص شدن اهداف آنها در همه حوزه‌هاي کاري بسيار مهم و ارزشمند است.

به گزارش ایسنا، عبدالعظيم رضايی چهارشنبه 23 تیرماه در گردهمايي سازمان‌ها و تشکل‌هاي مردم نهاد شهرستان ملایر، يکي از علل موفقيت اين سازمان‌ها را مردمي بودن با اهداف مشترک خواند و افزود: حضور داوطلبانه، با انگيزه و هدف مشخص در زمينه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و معنوي به طور قطع ارزشمند خواهد بود.

وی از وجود چند تشکل ثبت شده در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بايد از همه ظرفيت‌هاي مردمي استفاده کنيم که مهمترين آنها وجود تشکل‌ها و سازمان‌هاي مردم نهاد است.

رضايي با اشاره به فعاليت‌هاي انسان‌دوستانه سمن‌ها در راستاي خدمت به مردم تصریح کرد: يکي از عوامل توسعه کشور مشارکت تشکل‌ها و بخش غيردولتي در زمينه اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي است که نبايد با ديدگاه سياسي به آن بنگريم.

فرماندار ملایر با اشاره به جايگاه و اهميت این شهرستان در زمينه انجام کارهاي خيرخواهانه، ميزان انعکاس اين فعاليت‌ها را متناسب با اهميت آنها ندانست و با تأکيد بر انعکاس ظرفيت بالاي مردم اين شهرستان در رسانه‌هاي استاني و کشوري، سازمان‌هاي مردم نهاد را فرصتي ارزشمند براي توسعه کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به تاريخ پر فراز و نشيب سمن‌ها در طول دوره فعاليت خود، بر نگاه مثبت دولت تدبير و اميد به سمن‌ها اشاره کرد و افزود: شخص رئیس جمهور معتقد به حضور و دخالت مردم در مسائل اجتماعي هستند و ما نيز موظفيم ضمن حمايت از اين تشکل‌ها، سمن‌ها را يار خود و حلقه واسط مردم و مسئولان بدانيم.

وی با اشاره لزوم تدوين برنامه مدون براي پيشبرد امور خواستار تدوين سند جامع سمن‌ها و تشکيل اتاق فکرهايي با حضور سازمان‌هاي مردم نهاد متناسب در شهرستان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار