ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش کشور یک فرصت است و باعث کاهش تصدی‌گری دولت می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 02 July 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش کشور یک فرصت است و باعث کاهش تصدی‌گری دولت می‌شود.

به گزارش مهر، رسول منعم در گفتگو با در همدان با اشاره به بحث خصوصی‌سازی در ورزش کشور اظهار داشت: یکی از حرکت‌هایی که می‌توان با انجام آن در راستای عمل به منویات رهبری پیرامون نام‌گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اقدام کرد، کاهش تصدی‌گری دولت است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در تلاش است با کمترین هزینه بیشترین امکانات را به مردم ارائه دهد و سیستم پرسنلی پیچیده را حذف کند، گفت: این موضوع در مقابل هیئت‌های ورزشی که چندین نفر را درگیر حقوق‌بگیری می‌کنند کمک بیشتری به ورزش می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه درجایی که احساس کردیم بخش خصوصی می‌تواند صدمه‌ای به رشته ورزشی خاصی بزند سیاست ما تغییر کرد، گفت: در در آگهی مزایده رشته‌های ورزشی‌ که ورود بخش خصوصی در واگذاری سالن‌ها و اماکن ورزشی را تهدید دیدیم شرایط اختصاصی در نظر گرفتیم که هیئت‌های ورزشی بتوانند به آن ورود پیدا کنند.

منعم عنوان کرد: طبق ماده ۸۸ واگذاری اماکن ورزش به بخش خصوصی در همدان نیز این ماده‌قانون بدون کوچک‌ترین کوتاهی و تخلفی اجرا شد.

وی بابیان اینکه در سال ۹۴ از ۷۳ پروژه ورزشی که به بخش خصوصی واگذار شد ۷۰۰ میلیون تومان درآمد کسب شد، بیان کرد: در سال جاری از ۷۳ فضای ورزشی در سال گذشته به حدود ۹۰ فضا که قابلیت واگذاری دارند رسیدیم و درآمد نیز از این واگذاری‌ها در سال ۹۵ به ۹۵۰ میلیون تومان رسیده است.

منعم با اشاره به حمایت از ورزشکاران شاخص و المپیکی استان همدان گفت: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال‌آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند ازجمله اهداف اداره کل و هیئت ورزشی استان است.

وی یادآور شد: ۱۸ قهرمان شناسایی‌شده از دی‌ماه موردحمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان استان قرارگرفته‌اند و زیرساخت لازم به‌منظور پیگیری تمرینات آنان فراهم‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار