مردم امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، جنابت‌های رژیم غاصب صهیونیسم را محکوم کردند و خواستار وحدت برای آزادی قدس شریف شدند.
کد خبر: ۲۵۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 01 July 2016
 امسال راهپیمایی روز قدس با شعار جهانی «روز جهانی قدس، وحدت امت اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطین، بیزاری از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری» در استان همدان آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان، امروز 11 تیرماه مصادف با 25 ماه مبارک رمضان و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به نام "روز قدس" نامگذاری شده و مردم روزه‌دار و متدین همدان در این روز بار دیگر با حضور پرشور خود برای اعلام انزجار از رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم به صحنه آمدند.

مردم امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، جنابت‌های رژیم غاصب صهیونیسم را محکوم کردند و خواستار وحدت برای آزادی قدس شریف شدند.

مردم همانند 37 سال گذشته برای حضور در دومین راهپیمایی گسترده کشور آماده هستند به طوریکه طی سال های گدشته در اوج مسائل مختلف همچنان در دفاع از ملت فلسطین ثابت قدم بوده اند.

در روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز و روز وحدت مردم همیشه در صحنه همدان پرشورتر از گذشته حضور یافته و فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، «فدائیان حیدریم، مطیع امر رهبریم»، «آمریکا هنوز هم شیطان بزرگ است» و «ما تا آخر ایستاده ایم» و «مرگ بر آل سعود کافر» را سر دادند.

محل تجمع راهپیمایان در شهر همدان در میدان امام خمینی(ره) بوده سپس روزه‌داران با پیمودن مسیر راهپیمایی از خیابان و میدان شریعتی در محل برگزاری نماز جمعه میعادگاه مسلمین حضور یافتند.


اتحاد مسلمانان رژیم صهیونیستی را محو خواهد کرد

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس روز احیای اسلام و مبارزه با استکبارستیزی است، گفت: اتحاد مسلمانان رژیم صهیونیستی را محو خواهد کرد.

 امیر خجسته ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرموده اند «فلسطین پاره تن اسلام است» اظهار داشت: فلسطین شاهراه سه قاره مهم و مهد انبیا و اولیا خدا است.

وی با اشاره به اینکه استعمار پیر بر کشورهای اسلامی سلطه یافت و رژیم صهیونیستی را ایجاد کرد و رژیم غاصب مردم را از خانه‌ها راند، گفت: رژیم صهیونیستی اضطراب و وحشت را در فلسطین ایجاد کرد.

روز قدس روز احیای اسلام و استکبارستیزی است

خجسته با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند و این روز به عنوان روز احیای اسلام و استکبارستیزی نام گرفت، گفت: روز قدس نماد مقاومت مردم فلسطین و بین‌المللی‌سازی موضوع فلسطین است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روز قدس، روز زورآزمایی حق برابر باطل و روشنگری و اتحاد مسلمانان تا نابودی ظالمان است، گفت: فریاد ۸۰ کشور جهان علیه استکبار موج می زند و ۸۵۰ شهر ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله و فلسطین در جنگ‌های بعد از روز قدس از جمله جنگ ۳۳ روزه مقاومت کردند و پیروز شدند، عنوان کرد: اسرائیل شکست‌پذیر است و باید روز به روز مقاومت را تقویت کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز حزب‌الله در برابر ارتش سوم دنیا ایستاده و آن را خوار و ذلیل کرده است، افزود: اتحاد مسلمانان رژیم صهیونیستی را محو خواهد کرد.

قدس در آستانه آزادی قرار دارد

خجسته با بیان اینکه بعد از روز قدس، روز به روز بیداری اسلامی جهان اسلام را در بر گرفت، ادامه داد: قدس در آستانه آزادی قرار دارد و با رهبری مقام معظم رهبری جبهه مقاومت قدرتمند و اسراییل خوار و ذلیل خواهد شد.

وی جمهوری اسلامی ایران را یک ابرقدرت دانست و ادامه داد: هر کشوری بخواهد به ایران حمله کند، جز شکست سهمگین عایدی دیگری نخواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سناریوی دشمن برای ایجاد داعش سوق دادن افکار جهانی از سمت قدس و فلسطین به سمت داعش بود، عنوان کرد: استکبار در سوریه برنامه دوماهه برای براندازی بشاراسد داشت اما با جریان مقاومت، ۶ سال گذشت و اتفقی نیفتاد.

وی با بیان اینکه مدافعین حرم با عشق به ولایت در سوریه می جنگند و بسیاری از مردم تقاضای اعزام به سوریه و لبنان را دارند، افزود: بسیجیان ما در سوریه و عراق نقش آفرینی می کنند.

پیام روز قدس امنیت جمهوری اسلامی و از بین رفتن سران خود فروخته عربستان است

وی با بیان اینکه پیام روز قدس امنیت جمهوری اسلامی و از بین رفتن سران خود فروخته عربستان است، ادامه داد: جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و هر حرکتی خارج از مرز ها صورت گیرد توسط سربازان امام زمان خنثی می شود.

خجسته با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همان رهبری است که لرزه بر تن استکبار جهانی و امریکا و اسراییل انداخته است، بیان کرد: بشار اسد امروز مدافع سر سخت جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه اسراییل نابود خواهد شد، افزود: در جمهوری اسلامی مسئولان، فرماندهان و نمایندگان مجلس حامی حزب الله هستند و در راه مبارزه با تکفیری ها ایستاده اند و هیچ کس در جمهوری اسلامی برای حمایت کردن از حزب الله درنگ نمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها راه نجات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است و مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، ادامه داد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و از دولت انتظار می رود همان طور که ستاد فرماندهی جبهه و جنگ خرمشهر ها را آزاد کرد، به همین زودی نشانه ها را در اقتصاد مقاومتی بیان کنند و آثار اجرای اقتصاد مقاومتی مشخص شود.

اقتصاد مقاومتی با فساد اقتصادی ممکن نمی شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا اقتصاد مقاومتی محقق شود، افزود: باید فساد اقتصادی از بین برود چراکه اقتصاد مقاومتی با فساد اقتصادی ممکن نمی شود.

وی با بیان اینکه مجلس باید از دستگاه های نظارتی عملکرد بخواهد چراکه فیش های حقوقی میلیونی برای مردم قابل قبول نیست، ادامه داد: باید بر فیش هاص حقوقی نظارت شود  و اشرافی گری از بین مسئولان برداشته شود و مسئولان نظام نباید اسراف کنند.

خجسته با بیان اینکه دست مفاسد اقتصادی را قطع خواهیم کرد و مبارزه با انحراف و زر و زور سرلوحه مجلس و مردم است، گفت: وزارتخانه ها باید به مردم پاسخگو باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار