در این ایام اغلب شهروندان از لباس مشکی استفاده می کنند و از سوی تردد عابرین در سطح معابر از عرض آن خیلی زیاد است لذا لازم است رانندگان و موتورسیكلت سواران با توجه بیشتری رانندگی كنند و همچنین عابرین پیاده نیز از عبور در محلهایی كه دید و روشنایی كافی ندارند و یا عبور از عرض بلوارها و خیابانهای عریض جدداً خودداری نمایند.
کد خبر: ۲۵۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 24 June 2016
رئیس پلیس راهور استان همدان از پیش بینی تمهیدات ترافیكی جهت اجرای هرچه باشكوه تر مراسمات شبهای قدر در استان همدان خبر داد.

 به گزارش تابناک؛ سرهنگ علی فكری با اشاره به تدابیر پلیس در بخش های ترافیکی و انتظامی برای شب های قدر، اظهارداشت: برابر هر سال پلیس راهور استان همدان تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است و با استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی خود اعم از نیروهای ستادی و صنفی ، برای این شبها برنامه ریزی نموده است.

سرهنگ فكری افزود: با توجه به هماهنگی در خصوص بكارگیری وسایل نقلیه عمومی در نقل و انتقال همشهریان در شبهای قدر از شرکت کنندگان در این مراسمات خواست حتی الامکان از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورتی که شرکت کنندگان در این مراسم از خودروهای شخصی استفاده می کنند خودروهای خود را در محل های مناسب پارک کنند و از ایجاد سد معبر و مزاحمت برای دیگران خودداری نمایند.

این مقام انتظامی گفت: در این ایام اغلب شهروندان از لباس مشکی استفاده می کنند و از سوی تردد عابرین در سطح معابر از عرض آن خیلی زیاد است لذا لازم است رانندگان و موتورسیكلت سواران با توجه بیشتری رانندگی كنند و همچنین عابرین پیاده نیز از عبور در محلهایی كه دید و روشنایی كافی ندارند و یا عبور از عرض بلوارها و خیابانهای عریض جدداً خودداری نمایند.

وی افزود: توقف وسایل نقلیه در میدان امام زاده عبداله شهر همدان از ساعت 2200 در شبهای قدر ممنوع بوده و در صورت حضور جمعیت در سطح سواره رو تردد از كلیه مسیرها از جمله تقاطع خواجه رشید ، میدان فلسطین ، میدان عین القضات و میدان امام به سمت میدان امام زاده عبداله ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی در خصوص محدودیتهای ترافیكی باغ بهشت نیز اینگونه گفت : ورود وسایل نقلیه از میدان امام حسن ( ع ) به داخل محوطه باغ بهشت ممنوع می باشد و كلیه خودروها می بایست از سمت بلوار آیت اله موسوی به محوطه باغ بهشت وارد و از میدان امام حسن (ع) خارج شوند.

وی افزود : توقف در حریم  تكایا و حسینیه ها و محلهای برگزاری مراسم شبهای قدر ممنوع بوده و در صورت توقف خودرو با جرثقیل حمل خواهد شد .در پایان  پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان عزیز در خواست می نماید :

1- از پارک خودرو و موتورسیكلت در  حریم تكایا و محلهای برگزاری مراسم شبهای قدر جداً خودداری نمائید.

2- به دلیل جلوگیری از بروز گره های ترافیكی حدالامكان از وسایل نقلیه شخصی كمتر استفاده نمایند و یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل برگزاری مراسم پارك نمایند و در محلهایی كه توقف آنان مشكلات ترافیك را ایجاد نمی نماید،  پارك كنند.

3- با همكاری و انتخاب مسیر های جایگزین ما را در اجرای هرچه بهتر طرح های ترافیكی یاری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار