آنجا که بدون حساب و کتاب وامی به مجموعه‌ای داده می‌شود و می خورند و می‌برند باید سخت‎گیری شود نه اینکه در مسیر ازدواج و تشکیل خانواده جوانان مشکل ایجاد کنند.
کد خبر: ۲۵۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 23 June 2016
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج پیچ و خم اداری درست نکنند، گفت: این رفتار در قبال خدمات‌رسانی به جوانان منطقی نیست.

به گزارش فارس، امیر خجسته، با بیان اینکه طبق پیگیری‌های مجلس یکسری از بانک‌ها شروع به پرداخت وام ازدواج کرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر بانک ملی و ملت کار پرداخت وام ازدواج را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در صورت کوتاهی بانک‎‌ها در ارائه تسهیلات به زوجین، مدیرعامل بانک‌‌ها به مجلس فراخوانده می‌شوند زیرا باید مصوبه مجلس را عملی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر اینکه بانک‌ها برای تسهیلات ازدواج پیچ و خم اداری درست نکنند، گفت: بانک از سنگ‌اندازی در مسیر کارها امتناع کنند زیرا در جایی که نباید وام دهند وام‌های میلیاردی به کسانی که حق آنها نیست، ارائه می‌کنند.

این مسؤول یادآور شد: در حالی که یک زوج جوان، نیازمند وام 10 میلیونی است، بانک‌ها تعلل کرده و سخت‌گیری می‌کنند که این رفتار در قبال خدمات‌رسانی به جوانان منطقی نیست.

خجسته با بیان اینکه اگر روند تعلل در ارائه وام ازدواج ادامه یابد در ابتدا تذکر داده و سپس با مدیرعامل آنها برخورد خواهد شد، اظهار کرد: آنجا که بدون حساب و کتاب وامی به مجموعه‌ای داده می‌شود و می خورند و می‌برند باید سخت‎گیری شود نه اینکه در مسیر ازدواج و تشکیل خانواده جوانان مشکل ایجاد کنند.

وی در پایان در خصوص درخواست مدارک اضافه‌ای که برخی از بانک‌ها از جوانان در پرداخت وام ازدواج دارند، گفت: روال کار دو ضامن برای زوجین قانونی است و درخواست مدارک باید طبق روال بانک انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار