رئیس اداره اجرای استاندارد استان همدان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 30 مورد بازرسی از مراکز تهیه زولبیا و بامیه همدان صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۵۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 23 June 2016
رئیس اداره اجرای استاندارد استان همدان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 30 مورد بازرسی از مراکز تهیه زولبیا و بامیه همدان صورت گرفته است.

به گزارش فارس، امیرمسعود مجیدی با اشاره به اجرای طرح «کنترل ویژه اقلام پرمصرف در ماه رمضان» توسط اداره کل استاندارد اظهار کرد: این طرح به صورت سراسری در کشور در حال اجراست.

وی گفت: سازمان ملی استاندارد تولیدکنندگان زولبیا و بامیه را به استفاده از روغن مخصوص سرخ کردنی و مواد اولیه دارای نشان استاندارد موظف کرده است.

رئیس اداره اجرای استاندارد استان همدان افزود: از خردادماه سال جاری بازرسان اداره کل استاندارد تولیدی‎های زولبیا و بامیه را مورد بازرسی قرار داده‎اند و این بازرسی ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 30 مورد بازرسی از تولیدی‎های زولبیا و بامیه صورت گرفته که در مدت اجرای طرح رمضان تا به امروز، دو واحد تولیدی به دلیل استفاده از کالای فاقد نشان استاندارد به ادراه تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

مجیدی یادآور شد: همچنین بازرسان اداره کل با مراجعه به مراکز عرضه و واحدهای صنفی، کالاهای پرمصرف از جمله شیر، پنیر، کشک، قند، شکر، برنج، زعفران، خرما و... را بررسی می‎کنند.

وی تاکید کرد: در این بازرسی‎ها اگر کالایی فاقد علامت استاندارد باشد توقیف شده و واحد صنفی مربوطه نیز به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

رئیس اداره اجرای استاندارد همدان افزود: مصرف‌کنندگان با پیامک کد پایین علامت استاندارد هر کالا به سامانه پروانه‌های استاندارد به شماره 10001517، می‎توانند از سلامت و استاندارد بودن محصول اطمینان یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار