عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری همدان در رکود به سر می‌برد، گفت: باید با سیاستگذاری مدیریت یک دهه آینده را درست کرد.
کد خبر: ۲۵۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 23 June 2016
عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری همدان در رکود به سر می‌برد، گفت: باید با سیاستگذاری مدیریت یک دهه آینده را درست کرد.

به گزارش فارس، محمدرضا الیاسی در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه واگذاری اتوبوس‌های بازسازی شده برای شهرداری سود دارد، اظهار کرد: واگذاری اتوبوس‌ها به بخش خصوصی موجب ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل می‌شود.

وی با بیان اینکه 20 دستگاه اتوبوس برای واگذاری به بخش خصوصی آماده شده است، خاطرنشان کرد: با واگذاری اتوبوس‌ها هزینه‌های تعمیر و نگهداری و بازسازی بر عهده بخش خصوصی است.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه مدیران شهرداری عضو هیأت مدیره چند سازمان هستند، افزود: دستورالعمل ادغام سازمان‌های شهرداری اتفاق خوبی است و در این دستورالعمل آمده که اعضای هیأت مدیره حقوق دریافت نکنند.

وی با بیان اینکه در شهرداری لازم است که جایگاه سازمان‌ها مشخص شود، گفت: در حال حاضر شهرداری همدان در رکود به سر می‌برد، باید با سیاستگذاری مدیریت یک دهه آینده را درست کرد.

معاون شهرداری همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه با ادغام سازمان‌های شهرداری مخالفم گفت: سازمان‌های شهرداری به قوام رسیدند و ادغام سازمان‌ها تصمیم کارشناسی شده‌ای نیست.

عباس صوفی با بیان اینکه سازمان‌های شهرداری کار خود را تخصصی و به شکل مناسبی انجام می‌دهند، اظهار کرد: اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی و اکباتان توسط شورای چهارم اجرایی شد و عملیات انجام این طرح آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پیاده‌راه تغییرات ترافیکی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در ابتدای خیابان بوعلی دو کیوسک در نظر گرفته شده که ویلچر و دوچرخه در اختیار شهروندان برای تردد در خیابان بوعلی قرار می‌دهد.
برچسب ها: شهرداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار