رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: تشکل های دانشجویی باید با روحیه استقلال طلبی، مطالبه گری و پرسشگری نقش خود را در دانشگاه ایفا کنند.
کد خبر: ۲۵۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 22 June 2016
رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: تشکل های دانشجویی باید با روحیه استقلال طلبی، مطالبه گری و پرسشگری نقش خود را در دانشگاه ایفا کنند.

به گزارش مهر، محمود نیلی ظهر چهارشنبه در جمع تشکل ها و فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان به جایگاه مهم تشکل ها در پرورش مدیران آینده اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام همواره بر جایگاه مهم تشکل ها در دانشگاه ها تاکید فراوان داشته اند چراکه دانشگاه ها مهمترین مرکز تربیت مدیران آینده کشور هستند.

وی افزود: جایگاه تشکل ها در دانشگاه و نقشی که ایفا می کنند جایگاه بالایی است و تشکل ها باید با روحیه استقلال طلبی، مطالبه گری و پرسشگری نقش خود را در دانشگاه ایفا کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در خصوص مشکلات مطرح شده دانشجویان گفت: حساسیتهای دانشجویان کاملا بجا و شایسته است و ما همه تلاش خود را انجام می دهیم که دانشجویان در رفاه باشند.

وی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی همدان بهترین دانشجویان و اساتید را دارد و به آینده این دانشگاه امیدوارم و تک تک دانشجویان در آینده می توانند از مدیران و کارآفرینان نمونه کشور باشند.

نیلی در ادامه به ناامیدی برخی دانشجویان کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی دانشجویان و فارغ التحصیلان کشور بسیار ناامید هستند و تنها راه برای نجات خود از این مشکل را مهاجرت می دانند در صورتی که دانشجویان دارای مهارت هیچ وقت نباید نا امید شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان افزود: هر مشکل درواقع یک چالش در زندگی افراد جامعه محسوب می شود و هر چالش می‌تواند فرصتی برای پیشرفت و رشد ایجاد کند که خوشبختانه ایران در حال حاضر بهترین فرصت برای فعالیت، پیشرفت و رشد را دارا است.

وی ادامه داد: دانشجویان اگر به دنبال موفقیت و پیشرفت خود هستند باید مهارت هایی که مرتبط با کار و تحصیل است را فرا گیرند زیرا ایده داشتن و حتی مهندس عالی بودن و داشتن مدرک به تنهایی، ارزش خاصی ندارد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: کسانی موفق هستند که علاوه بر داشتن مدرک، مهارت نیز داشته باشند چرا که مهارت از جمله امور لازم و ضروری برای دانشجویان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار