هر کسی با معیارهای انقلاب سازگاری و همخوانی نداشته باشد مورد تأیید سپاه نخواهد بود.
کد خبر: ۲۵۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 22 June 2016
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سپاه اهل مماشات و رودربایستی نیست، گفت: هر کسی با معیارهای انقلاب سازگاری و همخوانی نداشته باشد مورد تأیید سپاه نخواهد بود.

به گزارش مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه در عصر حاضر اسلام آمریکایی مقابل اسلام ناب قرار گرفته و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی باید سرلوحه کارهای همگان باشد، از سه جریان غرب‌گرا، متحجر و انقلابی سخن گفت و افزود: نتیجه دو جریان غرب‌گرا و متحجر، همان اسلام آمریکایی است که در مقابل اسلام ناب محمدی و یا همان جریان انقلابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نگاه سپاه به جریانات کشور بر مبنای فضای چپ، راست، میانه‌رو یا افراطی نیست، گفت: نگاه به جریانات کشور بر اساس دو رویکرد اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است به طوری که در راستای تقویت اسلام ناب محمدی و مقابله با اسلام آمریکایی حرکت می کنیم.

ابوحمزه با بیان اینکه تقسیم‌بندی جریانات سیاسی کشور به چپ و راست با ادبیات سیاسی انقلاب تناقض دارد، افزود: با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری ۴ محور مشخص شده که در تعامل با دستگاه ها، اقشار و جریانات مدنظر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان انتقاد سازنده به معنای تبیین نقاط قوت و طرح نقاط ضعف به منظور حل آن را از جمله محورها برشمرد و گفت: رسانه‌ها نیز باید با این منش و روش، درصدد حل مشکلات جامعه برآیند چراکه در انتقاد سازنده هیچ کس مصونیت ندارد و همه مجموعه نظام در سطوح مختلف باید نسبت به مردم پاسخگو باشند.

ابوحمزه مطالبه‌گری را از دیگر محورهای فعالیت سپاه برشمرد و با بیان اینکه با هر کس که از خطوط قرمز نظام تخطی کند بدون اغماض برخورد خواهیم کرد، افزود:تمام مجموعه های استان را به روز رصد می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری از روحیه انقلابی و تفکر انقلابی هزینه دارد و ممکن است فرد در این مسیر متحمل سختی‌ها و هزینه‌هایی نیز شود، گفت: باید در این راه با صلابت و محکم در مسیر پیش رو حرکت کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه به اقدامات سپاه پیرامون اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان اینکه سالانه ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ شغل از سوی سپاه در استان ایجاد می‌شود، گفت: در ۱۲ تا ۱۴ عرصه آموزشی برای اشتغالزایی برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به مأموریت سپاه در استان همدان گفت: مقابله با تهدید سخت، مقابله با تهدید نیمه‌سخت، مقابله با تهدید نرم، تحقق بسیج ده‌ها میلیونی و عمق‌بخشی داخلی مأموریت سپاه در استان همدان است.

وی همچنین با بیان اینکه سپاه جزو مراجع تأیید صلاحیت مدیران نبوده و کسی در این زمینه از سپاه استعلام نگرفته و نمی‌گیرد، گفت:  کسی که ریگی به کفش نداشته باشد نباید با این موضوع مشکلی داشته باشد.

ابوحمزه با بیان اینکه سپاه اهل مماشات و رودربایستی نیست و هر کسی که با معیارهای انقلاب سازگاری و همخوانی نداشته باشد مورد تأیید سپاه نخواهد بود، تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که باید به عنوان مطالبه‌ مطرح شود این است که چرا نباید برای انتصاب مدیران دستگاه‌ها از سپاه استعلام گرفته شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ۲۲ قشر بسیج در استان وجود دارد، گفت: ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ پایگاه، ۳ هزار رده و ۴۵۰ هزار بسیجی در استان همدان وجود دارد که هدفگذاری افزایش این تعداد به ۷۰۰ هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار