مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور همزمان با اجرای طرح ویژه رمضان از یکم تیرماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 21 June 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور همزمان با اجرای طرح ویژه رمضان از یکم تیرماه در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، علیرضا حسن‌پور با اشاره به اجرای طرح ویژه رمضان در همدان گفت: جلسه هماهنگی طرح مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی در تعزیرات حکومتی استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اقدام عملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیر کالاهای قاچاق سلامت محور طرح تشدید مبارزه با قاچاق دارو، لوازم‌آرایشی و بهداشتی از امروز یکم تیرماه اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: این طرح با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی آغاز و تمام مراکز تهیه و توزیع تحت نظارت و بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه وقتی بحث قاچاق کالاهای سلامت‌محور و آسیب‌های جبران‌ناپذیر به جان و سلامتی مردم به میان می‌آید مبارزه با این معضل عزمی جدی‌تر را طلب می‌کند، گفت: در مسیر مبارزه با پدیده قاچاق یکی از نهادهای مؤثر در برخورد با قاچاقچیان کالا، سازمان تعزیرات حکومتی است که با اجرای صحیح قانون، رسیدگی به پرونده‌ها و صدور احکام قاطع و نظارت بر اجرای دقیق مجازات‌ها می‌تواند نقش مهمی در این رابطه ایفا کند.

وی تأکید کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار