اولین مرحله لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که رکاب‌زن همدانی به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.
کد خبر: ۲۴۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 20 June 2016
-رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: اولین مرحله لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که رکاب‌زن همدانی به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.

به گزارش مهر، علی ثقفی با اشاره به قهرمانی رکاب‌زن همدانی در لیگ دسته اول دوچرخه‌سواری کشور اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور بیش از ۶۰ دوچرخه‌سوار در قالب ۱۶ تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار شد که در ماده هزار متر صابر میرزایی از تیم هیئت همدان بازمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی افزود: در همین ماده علی افشاری دره میانه از تیم شهرداری اراک بازمان یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه دوم شد و مصطفی لقمانیان از هیئت خوزستان بازمان یک دقیقه و ۱۰ ثانیه و شش‌صدم ثانیه برسکوی سوم ایستاد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اشاره به سایر برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در سال ۹۵ گفت: همایش عمومی دوچرخه‌سواری به مناسبت روز تعاون، ۲۲ بهمن و همچنین روز هوای پاک و روز بدون خودرو از دیگر برنامه‌های اجرایی در سال جاری خواهد بود.

ثقفی عنوان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه نیز با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی همایش‌های کوچک اما متناوب در طول سال برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اعزام دوچرخه‌سواران استان به مسابقات کشوری بیان کرد: هم‌چنین اعزام تیم‌های دوچرخه‌سواری جوانان و نوجوانان استان به مسابقات لیگ برتر پیست و جاده کشور، لیگ برتر کوهستان، کراس کانتری و دانهیل قهرمانی کشور، تریال قهرمانی کشور، قهرمانی کشور بزرگ‌سالان و پیشکسوتان آقایان ازجمله برنامه ها خواهد بود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان یادآور شد: همچنین رده‌های سنی بانوان در رشته کورسی از دیگر برنامه‌های تدوین‌شده در تقویم اجرایی هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار