استاندار همدان با بیان اینکه بانکها نه تنها نباید هیچ طرح تولیدی در استان همدان را تملک و مصادره کنند بلکه واحدهای تولیدی را که تملک کرده اند نیز باید خود احیا کنند، گفت: قرار این است که تمام واحدهای تعطیل با پرداخت سرمایه در گردش جدید و استمهال لازم به کار بازگردند.
کد خبر: ۲۴۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 20 June 2016
استاندار همدان گفت: بانک‏‎های همدان هر واحدی را تملک کرده اند باید احیا کرده و یا آن را به صاحب اول برگرداند تا صاحب واحد آن را احیا کند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر دوشنبه در كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه هیچ طرح آسیب دیده و تعطیل شده‌ای نباید در استان داشته باشیم، گفت: باید اقدامات مناسب برای فعال کردن واحدها انجام شود.

نیکبخت با تاکید بر اینکه تا كنون مانعی در مسیر تولید كه حل نشدنی باشد، در استان نداشته ایم، گفت: بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات نباید معوقات واحدهای تولیدی را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید تمامی مصوبات ستاد تسهیل استان همدان اجرایی شود و کمیته کارشناسی برای پیگیری در این زمینه شکل گرفته و اجرای تمامی مصوبات را پیگیری كند، گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای مدیران دستگاه‌ها و بانکها لازم‌الاجراست و مدیران باید این مصوبات را اجرایی کنند تا بتوان به هدف موردنظر در بخش تولید دست پیدا کرد.

وی تاکید کرد: مدیران سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن باید مسائل مربوط به واحدهای تولیدی و مصوبات را پیگیری و در هر جلسه ستاد تسهیل نتایج مصوبات را اعلام کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه بانکها نه تنها نباید هیچ طرح تولیدی در استان همدان را تملک و مصادره کنند بلکه واحدهای تولیدی را که  تملک کرده اند نیز باید خود احیا کنند، گفت: قرار این است که تمام واحدهای تعطیل با پرداخت سرمایه در گردش جدید و استمهال لازم به کار بازگردند.

وی گفت: تولید اگر روان شود بانک نیز به مطالبات خود  می‌رسد بنابراین باید مشکلات را برطرف و مسیر را هموار کرد تا بتوان صادرات کالاهای تولید همدان را از استان انجام داد.

نیکبخت با بیان اینکه تولیدکننده و بانک نزدیک‌ترین عناصر به هم هستند و باید اعتماد یکدیگر را جلب کنند، ادامه داد: یک میلیارد تومان وام به یک واحد دامپروری داده شده اما دو قسط بیشتر پرداخت نکرده است اما بانک باید همراهی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار