در راستای صیانت از حقوق شهروندی درون ادارات و دستگاه‌های اجرایی و سلامت اداری باید گلوگاه‌های فساد شناسایی شود.
کد خبر: ۲۴۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 20 June 2016
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی درون ادارات و دستگاه‌های اجرایی و سلامت اداری باید گلوگاه‌های فساد شناسایی شود.

به گزارش ایسنا، مسعود بکایی در کمیته صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و ادارات در صیانت از حقوق شهروندی باید در برخورد با ارباب‌رجوع سعه‌صدر را رعایت کنند، تصریح کرد: همواره مدیران ادارات در راستای اقناع ارباب‌رجوع خود باید سعه‌صدر داشته باشند و آستانه تحمل خود را بالاتر برند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط ادارات با وجود سیستم‌های جدید ارتباطی هنوز هم با مردم ضعیف است، افزود: باید در راستای صیانت از حقوق شهروندی حقوق مردم را به آنان بیان کرده و از هر فردی به اندازه حقوق شهروندی انتظار داشت.

وی تبعیض در یک دستگاه اجرایی بدون هیچ‌گونه خط‌کشی کاری در نحوه اضافه‌کار، برخورد مدیر با همکاران و تبعیض بین نیروها و همکاران را از جمله مباحثی برشمرد که در درون ادارات در راستای حقوق شهروندی کارکنان باید مورد توجه گرفته و از آن پرهیز کرد.

بکایی با تاکید بر فراهم کردن زمینه‌های بروز استعداد کارکنان در یک اداره اظهار کرد: نحوه برقراری نماز جماعت و برگزاری مراسم عمومی مربوط به ارتقاء سطح فرهنگی و مذهبی کارکنان نیز باید اهمیت داده شود.

وی با ببان اینکه در صیانت از حقوق شهروندی درون ادارات و دستگاه‌های اجرایی و سلامت اداری گلوگاه‌های فساد باید شناسایی شود، تاکید کرد: اماکنی که فعالیت دریافت و پرداخت پول و صدور مجوزهای خاص داشته و احتمال فساد وجود دارد از جمله اماکنی است که باید بیستر تحت نظارت و کنترل باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار