معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از تلاش برای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با مسئولیت بنیاد شهید در تابستان امسال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶ 20 June 2016
 معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از تلاش برای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با مسئولیت بنیاد شهید در تابستان امسال در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد ابراهیم الهی‌‌تبار در نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان همدان که در استانداری همدان برگزار شد، گفت: برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بین نهاد های متولی تقسیم شده و سازمان ها از موازی کاری بپرهیزند.

الهی تبار با بیان اینکه لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: در کانون اجتماعی و فرهنگی همدان کمیته‌ای با عنوان کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعال شده است.

محمدابراهیم الهی‌تبار از تدوین ۵۲ برنامه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همدان با همکاری دستگاه‌های اجرایی خبر داد و با بیان اینکه متولی کمیته ایثار و شهادت، بنیاد شهید است، گفت: دبیرخانه شورا باید دستور کارها را به صورت شفاف و آماده ارائه دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه بهتر است عنوان این برنامه‌ها در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد تا اگر نظری دارند عنوان کنند، گفت: در خصوص مسائل مربوط به مسکن، اشتغال و اقتصاد خانواده شهدا و ایثارگران نیز باید هم‌اندیشی صورت گیرد.

وی با اهمیت بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی، حل مشکل اشتغال و مسکن ایثارگران افزود: امیدواریم تابستان امسال یادواره شهدای مدافع حرم با مسئولیت بنیاد شهید برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: سازمان ها و نهاد های متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید از موازی کاری بپرهیزند و در انجام برنامه های با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقسیم کار کنند.

الهی تبار با بیان اینکه مشارکت ایثارگران در اجرای این برنامه ها نیز در رسیدن به هدف موثر خواهد بود، گفت: در حال حاضر۵۲ برنامه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان همدان تدوین شده که این برنامه ها باید با تقسیم کاری بین دستگاه های اجرایی عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار