می‌توان شهر همدان را ازنظر محیط زیستی باانرژی نو به شهر سبز تبدیل و پایه‌گذاری کرد که این امر باعث جلب نظر متخصصان و دانشمندان می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 19 June 2016
رئیس شرکت «گراتیس اینوست» و نماینده شرکت سرمایه‌گذار آلمانی در همدان از برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری ۳٫۲ میلیارد یورویی در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از مهر، رودلف وردنبرگ در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان با تشکر از استقبال شورا و شهرداری همدان از سرمایه‌گذاران به تشریح ایده‌های این شرکت پرداخت و گفت: اساس تأسیس این شرکت توجه به محیط‌زیست و انرژی مربوط به آن، تکنولوژی‌های بر پایه ایده سبز و طراحی و ساخت شهرک‌های سبز است.

رودلف وردنبرگ بابیان اینکه ایده تأسیس شرکت گراتیس اینوست استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از تکنولوژی نوین در پروژه‌های آزمونه است، افزود: دیدگاه مدیریت شهری همدان نسبت به محیط‌زیست و اجرای پروژه‌هایی مطابق با شهر سبز قابل‌توجه است.

وی عنوان کرد: می‌توان شهر همدان را ازنظر محیط زیستی باانرژی نو به شهر سبز تبدیل و پایه‌گذاری کرد که این امر باعث جلب نظر متخصصان و دانشمندان می‌شود.

نماینده شرکت گراتیس اینوست در ایران نیز استقبال و حمایت مسئولان استان و شهر همدان از سرمایه‌گذاران را قابل‌تقدیر دانست و گفت: به دلیل توجه و استقبال مسئولان همدان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردیم.

همدان ظرفیت بسیار خوبی در اجرای پروژه‌های سبز دارد

بهزاد سحابی اجرای پروژه برج سبز همدان را نزدیک به ایده سبز شهر سبز پایدار دانست و افزود: همدان ظرفیت بسیار خوبی در اجرای پروژه‌های سبز دارد.

وی توجه مسئولان به‌تمامی نقاط شهر را ضروری دانست و اضافه کرد: ایجاد شهر سبز و پاک را می‌توان در همدان اجرا کرد چراکه این رویه در دید مردم آن لحاظ می‌شود اما ساختار ناهماهنگی در چهره شهری دیده می‌شود که باید موردتوجه باشد.

مدیرعامل شرکت سو لار انرژی و نماینده شرکت گراتیس اینوست در همدان نیز بابیان اینکه شرکا و سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری ۳.۲ میلیارد یورو برای همدان برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: از این رقم مبلغی درزمینه احداث نیروگاه خورشیدی و ۲۵۱ میلیون یورو نیز برای احداث مرکز تحقیقات و فناوری فوق مدرن در همدان در نظر گرفته‌شده است.

احمد مرادی با اشاره به اینکه همدان به‌عنوان شهر سلامت معرفی‌شده و شرکت آمادگی سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارد، افزود: شرکت نیازمند کمک مالی نیست و انتظار می‌رود ره‌آورد این جلسه رضایتمندی هر دو طرف باشد.

وی با بیان اینکه رویه هم‌زبانی و همدلی در استان همدان برای جذب سرمایه‌گذار بسیار ارزشمند است، یادآور شد: دیدگاه و استقبال مدیریت استان و شورا و مدیریت شهری همدان باعث رغبت بیشتر سهامداران شرکت برای حضور در همدان شد.

مرادی اضافه کرد: همدان ظرفیت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را دارد و شرکت گراتیس اینوست آمادگی دارد تا پروژه‌های هوشمند را در این شهر اجرا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار