فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از توقیف 940 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 19 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از توقیف 940 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، بزرگعلی نوری اظهار کرد: در طول سه ماهه اول سال جاری عوامل پلیس راهور با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی اقدام به اجرای چندین طرح مختلف در قالب ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان فامنین کردند.

وی همراه نداشتن کلاه ایمنی، نداشتن مدارک و ایجاد مزاحمت را از جمله تخلفات موتورسواران دانست و ادامه داد: پلیس برخورد با این تخلفات را در برنامه خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: نبستن کمربند ایمنی، سرعت و سبقت غیر مجاز، آلودگی صوتی و توقف در محل‎های غیر مجاز نیز از جمله تخلفات رانندگان خودروهاست که در این زمینه نیز پلیس برخورد قاطع را در برنامه داشته و دارد.

این مسؤول ادامه داد: امسال در شهرستان فامنین برخورد با این تخلفات منجر به توقیف 616 دستگاه موتورسیکلت و 324 دستگاه خودروی متخلف و قانون‌گریز شد.

نوری گفت: عوامل راهور با فرهنگسازی از طریق نصب بنر در میادین و نقاط شلوغ و پر رفت و آمد شهر، توزیع بروشور در سطح شهر و انجام آموزش همگانی در سطح مدارس، مساجد، ادارات و... در راستای ارتقای فرهنگ استفاده صحیح شهروندان از وسایل نقلیه و رعایت قوانین و مقررات راهور اقدام کرده است.

وی افزود: با رانندگان متخلف و قانون‎گریز نیز با اعمال قانون و گسیل به پارکینگ برخورد قانونی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را الزامی دانست و افزود: کوچکترین سهل‌انگاری یا تخطی از قوانین راهور منجر به با از دست دادن جان یک انسان بیگناه و بی‎سرپرست شدن یک یا چند خانواده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
حداقل کمی مردم داری بکنید! یک موتور دیدنی ......گری نکنید! در وحله اول ادب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار