سازمان انتقال خون در ماه رمضان علاوه بر نوبت اداری، پس از افطار نیز تا ساعت 12 شب پذیرای مراجعه‎کنندگان است که این ساعات کاری در لیالی قدر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۴۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 17 June 2016
مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: سازمان انتقال خون در ماه رمضان علاوه بر نوبت اداری، پس از افطار نیز تا ساعت 12 شب پذیرای مراجعه‎کنندگان است که این ساعات کاری در لیالی قدر افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، افشین محمدی، با تأکید بر اینکه استان همدان از ذخایر خونی مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌هایی که اجرا می‌شود بر افزایش حجم ذخایر موجود اثرگذار است.

وی با بیان اینکه پلاکت خون قابل ذخیره نیست، گفت: بر این اساس باید ذخیره خونی مطلوب باشد تا در زمینه تأمین پلاکت به مشکل برخورد نکنیم.

مدیرکل انتقال خون استان همدان با اشاره به افزایش ذخایر فراورده‌های خونی در همدان بیان کرد: در همین راستا در ماه قبل 350 واحد خون به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

این مسؤول به برنامه اهدای در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه علاوه بر شیفت اداری، هر شب پس از افطار تا ساعت 12 شب پذیرای مراجعه‎‌کنندگان هستیم که این ساعات کاری در لیالی قدر افزایش می‌یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش اهدای خون در شب‌های قدر، با افرادی که به صورت مستمر در این شب‌ها اقدام به اهدا می‌کنند، تماس گرفته می‌شود که اهدای خود را به سایر روزها موکول کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فرآورده‌های خونی از منابع ملی به شمار می‌رود، برای حفظ و ذخیره‌سازی آن باید با برنامه پیش رفت که این برنامه‌ریزی جوابگو بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار