ناکامی های علیرضا کریمی ملی پوش وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جام جهانی آمریکا سبب شد تا میثم مصطفی جوکار دیگر کشتی گیر این وزن امیدوار به تصاحب دوبنده اصلی تیم ملی شود.
کد خبر: ۲۴۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 15 June 2016
ناکامی های علیرضا کریمی ملی پوش وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جام جهانی آمریکا سبب شد تا میثم مصطفی جوکار دیگر کشتی گیر این وزن امیدوار به تصاحب دوبنده اصلی تیم ملی شود.

به گزارش ایرنا جوکار که در رقابتهای انتخابی تیم ملی مغلوب علیرضا کریمی شده بود، بنا به صلاحدید کادر فنی به مسابقه های جام جهانی هم اعزام نشد اما اکنون امیدوار است بار دیگر به هدف خود که اعزام به المپیک است، دست یابد. 

هم اکنون هواداران این کشتی گیر در همدان دست بکار شدند و ضمن ایجاد پویش ( کمپین) حمایت از این کشتی گیر ملایری، خواستار فرصت دوباره به این ورزشکار مدال آور برای رسیدن به دوبنده اصلی تیم ملی هستند. 

اکنون نگرانی بابت برخی اوزان پس از نتایج کسب شده در بخش انفرادی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا باعث شده تا پشت خط نشین ها نظیر میثم مصطفی جوکار بار دیگر عزم خود را برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی جزم کنند. 

سخنگوی هیات کشتی همدان در این باره گفت: مسئولان مرتبط استان در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون برای برگزاری مسابقه انتخابی دیگر بین جوکار و کریمی و سایر مدعیان هستند. 
حامد صیفی افزود: جوکار در یک سال گذشته عملکرد بسیار مطلوبی در رقابتهای مختلف بین المللی داشته است و تجربه گرانبهای او نباید نادیده گرفته شود. 

وی بیان کرد: این کشتی گیر برای حضور دوباره در المپیک سال ها زحمت کشیده است و امیدوارم مسئولان فرصت لازم را به او بدهند. 

صیفی خاطرنشان کرد: هم اکنون رقابتهای بین المللی جام سرکیسیان ارمنستان در پیش است که آخرین مسابقه قبل از شروع المپیک ریو به شمار می رود و انتظار داریم فدراسیون هر دو کشتی گیر را به این رقابتها اعزام کند و ملاک انتخابی باشد. 

نایب قهرمان سابق المپیک و برادر بزرگتر میثم مصطفی جوکار نیز در این باره گفت: خواسته ما برگزاری مسابقه انتخابی دیگر بین کریمی و جوکار است. 

مسعود مصطفی جوکار افزود: به هر حال نتایج کسب شده در وزن 86 کیلوگرم جام جهانی آمریکا این فرصت را می تواند برای میثم جوکار برای اثبات توانایی خود ایجاد کند. 

وی اضافه کرد: میثم در یکسال گذشته بهترین عملکرد را در تیم ملی کشتی آزاد کشورمان داشته و نباید زحمات وی نادیده گرفته شود. 

جوکار خاطرنشان کرد: المپیک صحنه نبرد باتجربه ها است و آماده ترین کشتی گیران در این رویداد حضور می یابند و امیدوارم فدراسیون بهترین گزینه را اعزام کند. 

وی افزود: معتقدم با برگزاری مسابقه انتخابی یا اعزام هر دو کشتی گیر به تورنمنت بین المللی بهتر می توان نسبت به انتخاب فرد برتر قضاوت کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار