رئیس سازمان صنعت و معدن همدان از معرفی ذوب‌آهن اسدآباد برای دریافت تسهیلات ۶ میلیارد تومانی به بانک معرفی شد خبر داد
کد خبر: ۲۳۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 02 June 2016
رئیس سازمان صنعت و معدن همدان از معرفی ذوب‌آهن اسدآباد برای دریافت تسهیلات ۶ میلیارد تومانی به بانک معرفی شد خبر داد و گفت: راه‌اندازی ذوب‌آهن اسدآباد برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا متین ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار داشت: هفته گذشته با چند سرمایه‌گذار چینی مذاکراتی برای ایجاد کارخانه آسانسور در همدان داشتیم.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌گذاران قرار بود در استان فارس در زمینه تولید آسانسور سرمایه‌گذاری کنند، گفت: در حال حاضر در کشور کارخانه تولید آسانسور وجود ندارد از این رو در جلسه با سرمایه‌گذاران چینی اعلام شد استان همدان آمادگی دارد 15 درصد زیرقیمت قیمتی که شیراز ارائه می‌دهد توافق کند و منتظر بررسی و اعلام نظر این سرمایه‌گذاران هستیم.

وی با اعلام اینکه آذر ماه سال گذشته جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برای تولید کربنات کلسیم رسوبی در همدان برگزار شد، عنوان کرد: در سطح کشور تنها پنج تولیدکننده در این زمینه مدعی هستند ولی تنها یک واحد تولید می‌کند که انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاران در استان همدان سرمایه‌گذاری کنند.

متین با اشاره به اینکه امسال 9 جلسه ستاد تسهیل در استان همدان تشکیل شده و 65 مصوبه داشته است، اظهار داشت: از این تعداد مصوبه، 11 مورد اجرایی شده و 54 مصوبه در دست پیگیری است.

وی با اعلام اینکه در مجموع از سال 94 تاکنون 46 جلسه ستاد تسهیل استان همدان با 288 مصوبه انجام شده است، عنوان کرد: 195 مصوبه در زمینه امور بانکی و تسهیلات، 56 مصوبه در زمینه امور مالیاتی، گمرک و تامین اجتماعی و 37 مصوبه در زمینه امور زیربنایی و شهرک‌ها توسط ستاد تسهیل انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از پذیرش طرح ذوب‌آهن در بخش گندله‌سازی توسط بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات خبر داد و گفت: شرکت ذوب‌آهن اسدآباد برای دریافت تسهیلات 6 میلیارد تومانی و دریافت ضمانت‌نامه بانکی به بانک عامل معرفی شده است.

وی با اعلام اینکه طرحهای بزرگ استان همدان برای حل مشکلات به صورت موردی توسط استاندار و مدیران استان پیگیری می‌شود، گفت: ذوب‌آهن اسدآباد در صورت بهره‌برداری برای 250 نفر اشتغالزایی دارد که باید هر چه زودتر اقدامات لازم برای فعالسازی آن انجام شود.

متین با اشاره به در 6 ماه گذشته نزدیک به 30 جلسه برای حل مشکلات پتروشیمی هگمتانه برگزار شده است، گفت: برخی مشکلات این طرح نیازمند همکاری و همراهی سرمایه‌گذار برای حل شدن دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار