در پی انتشار خبر «سفر غیرمنتظره معاون وزیر به همدان»؛ جوابیه‌ی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان به اطلاع مخاطبان می‌رسد.
کد خبر: ۲۳۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸ 29 May 2016


سرپرست محترم نمایندگی سایت تابناک در استان همدان

در پاسخ به خبر درج‌شده با عنوان «سفر غیرمنتظره معاون وزیر به همدان» در مورخ ۱۳۹۵/۳/۶، در بخش استانی آن سایت به آگاهی می‌رساند:

۱- جناب آقای مهندس یزدانی، معاون محترم وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال جاری برای نخستین بار و جهت بازدید از پروژه‌های در دست اجرا توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد و بازدید از شهرک صنعتی رزن به‌عنوان یک شهرک صنعتی مستقر در منطقه محروم و دیدار با صنعتگران آن شهرک در استان حضور به هم رساندند و هیچ‌گونه بازدیدی از شهرک صنعتی ویان و طرح‌های مستقر در آن شهرک نداشتند که متأسفانه و بدون آگاهی لازم در این خبر به آن اشاره‌شده و کذب محض است.

۲- ایشان در هجدهمین سفر استانی خویش و در چارچوب سیاست‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور و به‌منظور تبیین طرح رونق صنایع کوچک، بعدازظهر همان روز در محل دفتر استاندار محترم همدان و با شرکت کلیه مدیران بانک‌ها و سازمان‌های اقتصادی استان حضور یافته و به تشریح طرح مذکور پرداختند.

فلذا سفر ایشان هیچ‌گونه غیرمنتظره و غیرمترقبه نبوده و از چند روز پیش از برگزاری جلسه جهت این موضوع، دعوت‌نامه رسمی ارسال گردیده بود.

مقتضی است بر اساس مفاد قانون مطبوعات نسبت به درج این تکذیبیه در همان صفحه اقدام نمایید. در پایان این شرکت مسئولان محترم سایت خبری تابناک را به رعایت انصاف و اخلاق رسانه‌ای که از اصول اساسی هر رسانه است، دعوت نموده و در صورت تکرار درج اخبار مغرضانه، پیگیری لازم از مراجع قانونی را حق خود می‌داند.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار