"رسول منعم" در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، اظهار امیدواری کرد: با مدیریت جهادی در سال‌جاری و با تلاش مسئولان دستاندرکار بتوانند مقدار زیادی از مراحل اجرای پروژه‌ها را جلو ببرند.
کد خبر: ۲۳۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 26 May 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برای اتمام پروژه‌های استان حدود 70 میلیارد تومان نیاز است که با توجه به بودجه‌بندی استانی روند اجرای پروژه‌ها نیازمند حوصله و صبر است.

به گزارش ايسنا، "رسول منعم" در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، اظهار امیدواری کرد: با مدیریت جهادی در سال‌جاری و با تلاش مسئولان دستاندرکار بتوانند مقدار زیادی از مراحل اجرای پروژه‌ها را جلو ببرند.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی و کاستی‌های سال گذشته، هیچ کدام از پروژه‌ها را رها نکرده‌ایم و با قدرت درحال اجرای پروژه‌های ورزشی استان هستیم.

منعم از تخصیص و برنامه‌ریزی مالی در سال‌جاری بابت اتمام پروژه‌های درحال اجرا خبر داد و گفت: باید روند اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح شهرستان ملایر را واکاوی کرد.

وی توضیحاتی درخصوص بودجه تخصیص یافته سال گذشته و مبالغ هزینه‌کرد در پروژه‌های شهرستان ملایر ارائه کرد و ادامه داد: اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید دوره‌ای از پروژه‌های درحال اجرای شهر سامن همراه با مهدی رضایی، رئیس اداره ورزش ملایر و عبادیان، مدیر نمایندگی بخش سامن و  بخشدار سامن و بشری شهردار سامن و پیمانکاران پروژه‌ها از روند اجرای پروژه‌ها بازدید کرد و در جریان کم و کاست پروژه‌های زمین چمن سامن، استخر سر پوشیده و سالن کهکدان قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار