چندین سالن در همدان وجود دارد که به دلیل بالا بودن هزینه سانس‎ها، روزی دو ساعت هم باز نمی‎شود و این سرمایه بیت‎المالی است که از بین می‌رود.
کد خبر: ۲۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 26 May 2016
مدیر کل امور اجتماعی استاندار همدان گفت: چندین سالن در همدان وجود دارد که به دلیل بالا بودن هزینه سانس‎ها، روزی دو ساعت هم باز نمی‎شود و این سرمایه بیت‎المالی است که از بین می‌رود.

به گزارش فارس، مهرداد نادری‌فر ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان ستان همدان با بیان اینکه پنجره طلایی جمعیت به روی ما باز شده است، اظهار کرد: هم اکنون دارای جامعه جوانی هستیم و باید از این موقعیت استفاده کافی را ببریم.

وی با اشاره به اینکه همدان دارای ظرفیت‎های خوبی در حوزه جوانان است، افزود: اگر نتوانیم از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم ممکن است تبدیل به تهدید شود.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه باید تأمین نیازهای جامعه در این حوزه را پیگیری کرده و انجام بدهیم، افزود: باید برنامه سمن‎ها و دیگر نهادهای مرتبط با امور جوانان، طبق اهداف برنامه ششم توسعه باشد.

وی با بیان اینکه ما نباید فکر کنیم با جمع کردن چند جوان در یک محل و انجام مسابقه و... در این حوزه فعالیت آن چنانی انجام داده‏‏‎ایم، اظهار کرد: در ابتدا باید بستر فعالیت جوانان را مهیا کنیم تا اوقات فراغت آن‌‎ها پر شود.

نادری‌فر ادامه داد: وقتی هزینه یک ساعت سانس حضور در سالن‎های ورزشی 60 هزار تومان است و 10 نفر جوان نمی‏‎توانند از آن فضا استفاده کنند چه انتظاری داریم که همان جوانان با 5 هزار تومان هزینه، دور یک قلیان ننشینند؟!

وی گفت: چندین سالن داریم که به دلیل بالا بودن هزینه سانس‎ها، روزی دو ساعت هم باز نمی‎شود و این سرمایه بیت‎المالی است که از بین می‌رود.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه چنین شرایطی باعث کاهش آسیب‎های اجتماعی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: باید موضوع اقتصاد مقاومتی در این حوزه رعایت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار