در سال گذشته و امسال ثبات قیمت‌ها مشهود است و به خاطر داریم که در سال‌های گذشته نوسان قیمت‌ها روزانه بود.
کد خبر: ۲۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 26 May 2016
استاندار همدان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نوسان قیمت‎ها باید کم باشد، گفت: تغییرات قیمت و افزایش آن به بحث نظارت و بازرسی بستگی دارد و این مهم باید به طور جدی دنبال شود.

به گزارش فارس، محمدناصر نیکبخت در جلسه ستاد تنظیم بازار همدان با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند که مسؤولان در راستای تامین مایحتاج مرغوب با قیمت مناسب تلاش کنند، اظهار کرد: در سال گذشته و امسال ثبات قیمت‌ها مشهود است و به خاطر داریم که در سال‌های گذشته نوسان قیمت‌ها روزانه بود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نوسان قیمت‎ها باید کم باشد، افزود: تغییرات قیمت و افزایش آن به بحث نظارت و بازرسی بستگی دارد و این مهم به طور جدی دنبال شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پیش‎بینی خرید گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته روند افزایشی دارد، خاطرنشان کرد: امسال در بحث گندم خودکفا می‎شویم، البته در محصولات کشاورزی و خصوصاً محصول استراتژیک گندم باید همیشه خودکفا بود.

وی با اشاره به اینکه برای خودکفایی در حوزه محصولات کشاورزی باید امکانات و شرایط فراهم شود، خاطرنشان کرد: البته افزایش سطح زیر کشت مورد نظر نیست بلکه راندمان تولید باید بالا برود.

نیکبخت با بیان اینکه فصل گردشگری شروع شده و بعد از ماه مبارک رمضان همدان مقصد گردشگری است، اضافه کرد: در ایام پیش رو که ماه رمضان نزدیک است تنظیم بازار امری بسیار مهم است و بازار باید با ثبات و امن باشد.

وی با تاکید بر اینکه در ماه رمضان گشت‌های نظارتی مشترک دستگاه‌های مختلف به صورت کامل انجام شود، گفت: اصناف همدان متدین و متوجه هستند و به طور حتم مشکلی نخواهد بود اما نظارت و بازرسی به صورت پیوسته انجام شود.

استاندار همدان با بیان اینکه برای ذخیره گندم و در بحث انبار مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای ذخیره‎سازی و انبار محصولات کشاورزی انجام شود و غله با همکاری دیگر دستگاه‎ها تدابیر لازم را لحاظ کند.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه مواد غذایی با عنوان ضیافت از واحدهای تولیدی استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: در استقبال از ماه مبارک رمضان نمایشگاه مواد غذایی در محل نمایشگاه‎های بین‌المللی برگزار می‎شود که تاکید دارم در این نمایشگاه از واحدهای صنفی و تولیدی داخل استفاده شود.

نیکبخت افزود: این نمایشگاه فرصتی است که باید در اختیار ظرفیت داخل استان قرار گیرد.

وی با اشاره به حادثه روز گذشته در پایگاه نوژه و سقوط یک فروند هواپیما و ابراز تاسف از این حادثه و تسلیت به مناسبت شهادت خلبان هواپیما گفت: یک فروند هواپیما میگ 29 به دلیل از کار افتادن موتور روی باند پرواز سقوط کرد و یکی از خلبانان این میگ به درجه رفیع شهادت نایل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار