طرح جمع آوری معتادان تابلو و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات و روستاهای شهرستان نهاوند از یک ماه گذشته به صورت جدی و با تدوین طرح جامع و اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی افراد متخلف و مجرم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 25 May 2016
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح های مقابله ای با افراد سودجو در حوزه مواد مخدر در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: ۱۰۰ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفتگو با مهر اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادان تابلو و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات و روستاهای شهرستان نهاوند از یک ماه گذشته به صورت جدی و با تدوین طرح جامع و اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی افراد متخلف و مجرم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح بیش از ۱۰۰ نفر معتاد تابلو و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و از آنجا که اشرافیت اطلاعاتی و توانمندی پلیس نهاوند در طرح های اجرا شده به نحو مطلوب وجود داشت در بسیاری از موارد افراد مجرم با عملیات اطلاعاتی و انتظامی پلیس حین ارتکاب جرم غافلگیر و دستگیر شده اند.

اقبالیان تاکید کرد: این افراد با توزیع مواد مخدر به صورت خرده فروشی در سطح شهرستان به خصوص محلات و تعدادی از روستاهای شهرستان موجب اشاعه اعتیاد و آسیب به جوانان و همچنین مخل آسایش شهروندان شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: در یک ماه گذشته با اجرای این طرح ها و اقدامات موثر پلیس در این حوزه حدود ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با تاکید بر تاثیر فعالیت های صورت گرفته در کاهش جرایم مربوط به مواد مخدر عنوان کرد: هرچند طرح های انتظامی پلیس نهاوند در این خصوص به صورت مستمر و در تمام نقاط آلوده و آسیب پذیر شهرستان با تکیه بر اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات وتوانمندی های انتظامی انجام خواهد شد اما مبارزه قطعی با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر نیازمند یک عزم همه جانبه دارد تا نتیجه دلخواه محقق شود.

FacebookTwitterGoogle+ارسال به

برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار