معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی شهرستان همدان از افتتاح 7 واحد صنعتی و سنتی در هفته جهادکشاورزی خبر داد
کد خبر: ۲۳۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 25 May 2016
معاون فنی و اجرایی جهادکشاورزی شهرستان همدان از شناسایی 1600 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان همدان خبر داد.

به‌گزارش ایسنا، "سیامک حاج‌علی‎اکبری" چهارشنبه 5 خرداد در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی همدان، اظهار کرد: در سال‌جاری 1600 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان همدان شناسایی شده است که البته هنوز قطعیت ندارد.

وی تصریح کرد: تا کنون 61 مورد اخطاریه به تغییر کاربری‌های غیرمجاز داده شده و 29 مورد به مراجع قضایی معرفی شده که از این تعداد 6 مورد رأی صادر شده است.

وی ادامه داد: 31 مورد از تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان همدان تخریب شده که از این تعداد 30 مورد در ورودی روستای تفریجان و یک مورد در روستای انصارالامام صورت گرفته است.

افتتاح 7 واحد صنعتی و سنتی دام و طیور

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی شهرستان همدان از افتتاح 7 واحد صنعتی و سنتی در هفته جهادکشاورزی خبر داد و گفت: 7 واحد صنعتی و سنتی دام و طیور با سرمایه‌گذاری 20 هزار و 400 میلیون ریال در هفته جهادکشاورزی افتتاح خواهد شد که برای 20 نفر اشتغالزایی دارد.

"ابولقاسم قره‌گزلو" همچنین از افتتاح 4 طرح آبیاری تحت فشاردر هفته جهادکشاورزی خبر داد و افزود: بیش از 97 هکتار طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان همدان با اعتبار 7 هزار و 100 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: همچنین 5 فقره پرونده تسهیلاتی از محل مکانیزاسیون به مبلغ 5500 میلیون ریال به بانک‌ها معرفی شده است.

وی افزود: معرفی یک واحد پروش ماهی زینتی به مبلغ 798 میلیون ریال از محل تسهیلات فنی اعتباری توسط معاونت بهبود تولیدات دامی همدان صورت گرفته است.

وی با اشاره به تولید ابریشم در همدان عنوان کرد: پیگیری لازم برای پرورش تخم نوغان با 5 جعبه به منظور تولید ابریشم صورت گرفته است.

قره‌گزلو با بیان اینکه بر توزیع 400 تن نهاده‌های دامی نظارت صورت گرفته است، افزود: یک واحد مرغ گوشتی برای استفاده از تسهیلات نقدینگی از محل طرح توسعه ملی به مبلغ 4 هزار میلیون ریال به بانک عامل معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار