ماموران انتظامی شهرستان بهار با هماهنگی مقام قضائی و تقویت ایست و بازرسی‌ها در محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار یک دستگاه خودرو حامل مقادیری کالا را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
کد خبر: ۲۳۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 25 May 2016
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 367 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

جمشید باقری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهار با هماهنگی مقام قضائی و تقویت ایست و بازرسی‌ها در محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار یک دستگاه خودرو حامل مقادیری کالا را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی خودرو مشخص شد قاچاقچیان تعداد هشت حلقه لاستیک به ارزش 160 میلیون ریال به همراه چهار دستگاه کولر گازی به ارزش 150 میلیون ریال و تعداد دیگری کالای قاچاق به ارزش 57 میلیون ریال را بدون مجوز گمرکی و قانونی از مرزهای غربی کشور بارگیری کرده‎اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل شد که پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی اعزام شدند.

وی با توصیه به قاچاقچیانی که قصد تردد از مسیر شهرستان بهار را دارند تصریح کرد: این افراد سودجو که با اقدام غیر قانونی، قصد از بین بردن چرخه تولید کشور را دارند، بدانند که پلیس شهرستان بهار هرگز اجازه فعالیت به آنها را نخواهد داد.

باقری در ادامه تأکید کرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق به طور جدی در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری یک فروشنده سابقه‎دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چند مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را در سطح شهرستان بهار به اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: در نتیجه اجرای این طرح‎ها 24 نفر از معتادان و فروشندگان مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: در این عملیات فرد سابقه‎داری که بارها به دلیل فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده بود و هر بار پس از آزادی از زندان مجدداً به شرارت و فروش مواد مخدر ادامه می‎داد دستگیر و مقدار 262 گرم انواع مواد مخدر از او کشف شد.

باقری گفت: در اجرای این طرح‎ها بیش از 400 گرم مواد مخدر به همراه تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد کشف شد.

وی افزود: مجرمان نیز پس از دستگیری برای رسیدگی به جرائم و بزه ارتکابی به مرجع قضائی اعزام شدند. 
برچسب ها: کالای قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار