شنیده‌شده که به‌زودی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تودیع خواهد شد و این بار جایگزین این مدیر انتخاب‌شده و با جابجایی در برخی از مدیریت‌ها، جانشین اقلامی مدیر کل با سابقه ی این اداره معرفی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 24 May 2016

شنیده های تابناک همدان بر اساس اعلام منابع غیر رسمی بوده و درج آن ها در حکم تایید آن از سوی تابناک نیست و صرفا جهت اطلاع مخاطبان از لایه های مختلف خبری است ؛ به همین عنوان احتمال صدق و کذب این اخبار وجود داشته ومطالب صرفا جهت اطلاع منتشر می شود.


تغییرات و جابجایی در فرمانداران استان

تغییرات و جابجایی در فرمانداران استانبر اساس شنیده‌ها، به‌زودی دو تن از فرمانداران استان تغییر می‌کنند، گویا فرماندار شهرستان فامنین برای احراز پستی در مرکز استان به‌عنوان مدیرکل جابجا می‌شود.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ نیز از گزینه‌های احتمالی جابجایی است که در روزهای اخیر نام او در محافل غیررسمی به‌عنوان فرماندار در حال تغییر شنیده‌شده است.

شنیده‌شده برای جانشینی فرمانداری فامنین نام یک مدیر جوان که در حال حاضر سمت مدیر کلی یکی از سازمان‌های استان را دارد به چشم می‌خورد.


جابجایی عجیب در اداره کل بهزیست همدان

جابجایی مدیرکل سازمان بهزیستی استان در هفته گذشته باعث تعجب خیلی از اهالی رسانه و البته خود مدیرکل شد.

گویا وی ابلاغیه‌ای را دریافت کرده که ظرف ۲۴ ساعت پست خود را به مدیر بعدی تحویل دهد که سرعت این جابجایی خود مدیر را نیز متعجب کرده.


تودیع و معارفه ی تاریخی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شنیده‌شده که به‌زودی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تودیع خواهد شد و این بار جایگزین این مدیر انتخاب‌شده و با جابجایی در برخی از مدیریت‌ها، جانشین اقلامی معرفی می‌شود.

بر اساس گزارش منابع آگاه فرماندار فامنین به‌عنوان مدیرکل جدید تعاون استان معرفی خواهد شد.


بر اساس اعلام منابع آگاه جابجایی در این اداره کل به علت نبود فرد مناسب و مشرف‌به قوانین کار و تعاون که هم سویی با دولت نیز داشته باشد تاکنون به تأخیر افتاده .


بدهی میلیاردی مشترکان خاص به شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در جمع خبرنگاران گفته است: تاکنون ابلاغ درزمینه‌ی افزایش گاز دریافت نکرده ولی بر اساس آنچه در خبرها آمده است تعرفه‌های فروش آب، گاز و برق همچون سال گذشته محاسبه می‌شود.

همچنین محمدمهدی مهدوی با اعلام اینکه همدان ازنظر وصول مطالبات رتبه ۲۸ کشور را دارد، تصریح کرد: ۴۵۹ مشترک عمده استان همدان ۶۰ میلیارد تومان بدهی دارند که ازجمله آنها می‌توان به دو جایگاه CNG ملایر و یک جایگاه در نهاوند با ۱۳٫۷ میلیارد تومان بدهی، سیمان نهاوند با ۹ میلیارد تومان بدهی، سیمان هگمتان با ۶٫۴ میلیارد تومان بدهی، پایگاه هوایی نوژه با ۲٫۸ میلیارد تومان بدهی و کارخانه قند کبودرآهنگ با ۱٫۸ میلیارد تومان بدهی اشاره کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار