فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی از دستاوردهای آزادسازی خرمشهر در 3 خردادماه بود و قدرت دفاعی ایران را با اتکا به بسیج و نیروهای مردمی اثبات کرد.
کد خبر: ۲۳۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 23 May 2016

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی از دستاوردهای آزادسازی خرمشهر در 3 خردادماه بود و قدرت دفاعی ایران را با اتکا به بسیج و نیروهای مردمی اثبات کرد.

به گزارش ایسنا،سرهنگ پاسدار "مصطفی رستمی" اثبات موفقیت رزمندگان ایران اسلامی با روحیه جهادی و ایمانی به تمام دنیا را از دیگر دستاوردهای این حماسه بزرگ بریا ملت ایران دانست و افزود: با فتح خرمشهر معادلات دشمنان تغییر کرد.

وی با استناد به پیام رهبر کبیر انقلاب در آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است، خرمشهر شهر لاله‌های خونین است، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

رستمی ادامه داد: فرمانده‌کل قوا مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز در رابطه با آزادسازی خرمشهر اظهارداشتند «حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت‌المقدس در این کشور خواهد ماند، هم در آن روزی که این حادثه اتفاق افتاد، هم هر وقت که این گونه حوادث برای افکار مردم تشریح شود.»

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمن از تصاحب خرمشهر، تصاحب شهرهای کشور بود، گفت: با ایستادگی و ایثار و جانفشانی رزمندگان و نیروهای مردمی، دشمنی که از سوی ابرقدرت‌هایی چون آمریکا حمایت می‌شد، طعم شکست را از رزمندگان ما چشید.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای بیش از100 برنامه مختلف توسط سپاه ناحیه ملایر به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و اظهار کرد: اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، افتتاح 2 طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر و سامن، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش پیاده‌روی و راهپیمایی خانوادگی از جمله برنامه‌های سپاه در گرامیداشت این روز است.

وی از تجلیل از خانواده نخستین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر شهید «حیدر ابراهیم‌خانی»، شهید سردار «حاج‌رسول حیدری» و شهید سردار «فتح‌الله نظری» خبر داد و گفت: با حضور گسترده بسیجیان ملایر راهپیمایی از میدان سپاه تا بوستان چمران ملایر برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار