امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه وظیفه همه ما پاسداری از دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فتح خرمشهر فتح همه ارزش‌های ناب انقلاب است.
کد خبر: ۲۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 23 May 2016
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه وظیفه همه ما پاسداری از دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فتح خرمشهر فتح همه ارزش‌های ناب انقلاب است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی صبح دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان نهاوند فتح خرمشهر را فتح همه ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: امروزه ایران اسلامی به کشوری ابرقدرت در منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

وی گفت: به همین خاطر استکبار جهانی امروزه با هزاران ترفند و شیوه به دنبال منزوی کردن قدرت ایران بوده اما غافل از این است که علم و فناوری در بین جوانان دانشمند این مرزوبوم نهادینه‌شده است همچنان که دفاع از ارزش‌های والای امام و مقام معظم رهبری و شهدا در بین آحاد ملت نهادینه بوده و هست.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه گفت: دشمنان کوردل این نظام نو پا از اوایل انقلاب تاکنون توطئه‌ها و دشمنی‌های بسیاری را برای این ملت و نظام چیده و در سر هوس اجرا داشته‌اند که به حمدالله با امداد غیبی و همچنین هوشیاری مقام معظم رهبری نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده‌ است.

وی بابیان اینکه فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ دو نمونه بارز و ملموس برای دو نسل گذشته و حال است گفت: خداوند متعال به هر آنچه در قران کریم فرموده است عمل می‌کند همچنان که می‌بینید این انقلاب را بعد از سی و چندی سال باوجود سنگ‌اندازی‌های متعدد دشمنان داخلی و خارجی حفظ و پویا نگه‌داشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم در خدمت خداوند و دین مبین اسلام باشند خداوند راه نجاتی برای آن‌ها نمایان و از بلایا دور می‌کند، گفت: امروز وظیفه همه مسئولان اجرای دستورات خداوند که همان اقامه نماز، دادن زکات، امربه‌معروف و نهی از منکر است که اگر مسئولان به معنای واقعی کلمه و با تمام توان به این وظایف عمل کنند خداوند یاری گر ما خواهد بود و ما را حمایت خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار