چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر از ۳ تا ۸ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۲۳۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 23 May 2016
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر از ۳ تا ۸ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان و در مصاحبه با حسین الماسی مدیرعامل شرکت مذکور، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر از تاریخ ۳ تا ۸ خردادماه سال جاری به مدت شش روز و با حضور صنعتگران صاحب‌نام داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.

الماسی گفت: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت داخلی تولیدات و توانمندی‌های خود درزمینه صنعت چوب، مبلمان و لوستر را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افزود: مشارکت‌کنندگان داخلی عمدتاً از استان‌های تهران، البرز اصفهان، فارس، قزوین، قم، مرکزی، مازندران و همدان می‌باشند که در این نمایشگاه حضور دارند.

الماسی گفت: واحدهای تولیدی شرکت‌کننده در مساحتی حدود ۵۰۰۰ مترمربع و در سه سالن ابن‌سینا، هگمتانه و الوند به رقابت خواهند پرداخت.

وی ساعات بازدید نمایشگاه را از ۱۶ تا ۲۱ اعلام کرد و خاطرنشان نمود؛ بازدید برای عموم هم استانی‌ها، آزاد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ازجمله اهداف برگزاری نمایشگاه را: تأمین نیازهای مصرف‌کننده و پاسخگویی به تنوع درخواست - جلوگیری از ورود کالاهای خارجی و افزایش مزیت‌های رقابتی - ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی و ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان - نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی که موجب کمک به مقاوم‌سازی اقتصاد کشور خواهد شد؛ دانست.

شایان‌ذکر است، صنعت مبلمان؛ صنعتی زودبازده و با سودآوری مناسب در سایه اقبال عمومی مردم و با توجه به نحوه و شرایط زندگی مدرن، توانسته است، هزاران شغل در قالب کارگاه‌های صنعتی کوچک و بزرگ در سراسر کشور ایجاد نماید.

گفتنی است: برگزاری نمایشگاه از مؤثرترین ابزارهای معرفی کالا و خدمات در فضایی رقابتی بوده تا تولیدکنندگان ضمن آشنایی با رقبا و اطلاع از سلیقه مصرف‌کننده، خلاقیت، نوآوری و توانمندی‌های خود در تولید محصول بهتر را در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دهند.



برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار