معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات اجرایی تالار قرآن همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 22 May 2016

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات اجرایی تالار قرآن همدان خبر داد.

به گزارش مهر،موسی رسولی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه تالار قران همدان در دو بخش ساختمان و پوشش سازه در دست انجام است و در بخش اول ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: ساختمان این پروژه دارای ۱۴ هزار متر زیربنا با سالن اصلی، سالن کنفرانس، دو سالن سینما به طور قرینه و دو سالن باز است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان با بیان اینکه اتمام کار ساختمان پروژه تالار قرآن همدان از اولویت ها است، عنوان کرد: ساختمان پروژه تالار قرآن تا ۳ ماه آینده قابل بهره برداری است و با اتمام ساختمان در طول یک هفته تجهیز می شود.

رسولی با بیان اینکه تجهیز ۸ سالن تالار قرآن حدود یک میلیارد تومان هزینه دارد، عنوان کرد: برای پروژه تالار قرآن تاکنون ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تجهیز و پوشش گنبد تالار نیز به ۲ میلیارد هزینه نیاز دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان با تاکید بر اینکه تالار قرآن همدان به عنوان مرکز همایش های بین المللی همدان نامگذاری شده است، افزود: سالن های مختلف تالار قرآن کارکردهای متفاوتی دارند.

رسولی با اشاره به اینکه هزینه نگهداری تالار ماهانه رقم قابل توجهی است، عنوان کرد: بر اساس تاکید شهردار و شورای اسلامی برای پوشش گنبد تالار از مصالح مناسبی استفاده می شود و برای تعمیر و نگهداری پوشش گنبد نیز سازه ای به شکل نردبان که به همه نقاط گنبد دسترسی داشته باشد ساخته می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان گفت: ظرفیت این تالار برای برنامه های فرهنگی و هنری ملی و بین المللی مورد استفاده خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار