رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: اولویت اصلی اسکواش در همدان استعدادیابی در سنین پایه نونهالان و نوجوانان در این رشته است.
کد خبر: ۲۳۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 22 May 2016

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: اولویت اصلی اسکواش در همدان استعدادیابی در سنین پایه نونهالان و نوجوانان در این رشته است.

به گزارش مهر،فاطمه سادات شبیری با اشاره به برنامه‌های هیئت اسکواش استان همدان در سال ۹۵ اظهار داشت: تقویم ورزشی هیئت اسکواش استان همدان در سال ۹۵ بسته‌شده که از اصلی‌ترین برنامه‌های هیئت همدان امر استعدادیابی است.

وی افزود: بهره‌برداری از کورت تخصصی اسکواش سردار شهید علیرضا شمسی‌پور نیز به‌طورقطع کمک بسیار شایانی در امر استعدادیابی خواهد داشت.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به ضرورت استعدادیابی از مدارس همدان گفت: با توجه به اینکه مدارس تا روز ۱۲ خرداد فعال خواهد بود و تعطیلات تابستانی هنوز شروع نشده مربیان استعدادیاب هیئت اسکواش استان همدان طی این دو هفته به مدارس اعزام می شوند.

شبیری عنوان کرد: بعد از تعطیلی مدارس و آغاز تعطیلات تابستانی مدرسه اسکواش همدان فعال شده و این فصل اوج کاری هیئت اسکواش استان همدان خواهد بود.

وی بابیان اینکه اسکواش استان همدان نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیار مناسبی داشته است، بیان کرد: طبق آمار رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آمار رسمی ورزشکاران بیمه‌شده ورزشی استان همدان دراین رشته به‌طور سازمان‌یافته ۱۰۰ نفر است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان یادآور شد: این آمار برای ورزشی مانند اسکواش که جذب ورزشکاران به دلایل مختلف سخت بوده و محدودیت فضای آموزشی اسکواش در استان همدان نیز وجود دارد، بسیار مناسب است.

شبیری عنوان کرد: رشته اسکواش از جمله رشته‌های ورزشی بسیار مفرح و ارزان‌قیمت است که خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را به سمت این رشته جذاب سوق دهند.

وی بابیان اینکه توجه به زیرساخت‌ها به‌طورقطع موجب تحولی بزرگی در رشته اسکواش در همدان می‌شود، گفت: سالن تخصصی کورت اسکواش سردار شهید علیرضا شمسی‌پور که در ضلع شرقی مجموعه شهرداری به متراژ ۹۷ مترمربع در مدت ۴ ماه و با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید به‌طورقطع محرک خوبی برای جذب مناسب ورزشکاران خواهد بود.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: درگذشته برای اسکواش در همدان محدودیت مکان وجود داشت که این مجموعه تا حدودی مشکلات را رفع خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار