شهردار ملایر از پیشرفت 65 درصدی تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر خبر داد و گفت: سعی ما اتمام هر چه سریعتر پروژه تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده است.
کد خبر: ۲۳۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 22 May 2016

شهردار ملایر از پیشرفت 65 درصدی تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر خبر داد و گفت: سعی ما اتمام هر چه سریعتر پروژه تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده است.

به گزارش فارس،علیرضا رضایی در ملایر با اشاره به اینکه میدان انقلاب ملایر یکی از پرترددترین و پرحادثه‌‌ترین میادین شهر ملایر است اظهار کرد: در این زمینه با پیگیری‌های چند ساله مسؤولان وقت برای احداث تقاطع غیر همسطح در این میدان این پروژه در سفر استانی رئیس جمهور وقت در سال 90 تخصیص اعتبار و مصوب شد.

وی با بیان اینکه تاکنون مبلغی از این اعتبار به شهرداری پرداخت نشده است، گفت: با این وجود از سال 92 مطالعات احداث تقاطع طی مناقصه انجام و شهرداری با انجام مطالعات، نقشه‌برداری را شروع کرد.

شهردار ملایر تصریح کرد: با مطالعات انجام شده گزینه چپ‌گرد روگذر بلوار نبوت به بلوار انقلاب و و چپ‌گرد روگذر محمد ملایری به بلوار شهید بهشتی و زیرگذر انقلاب به شهید بهشتی به عنوان گزینه برای احداث تقاطع انتخاب شدند.

وی بیان کرد: این دو روگذر فعلاً جوابگوی ترافیک است و گزینه ساخت زیرگذر در حال حاضر منتفی شده اما با توجه به طراحی انجام شده در آینده نزدیک فاز زیرگذر ساخته خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه در اردیبهشت سال گذشته کلنگ احداث پروژه با حضور مسؤولان استانی به زمین زده شد تصریح کرد: احداث پروژه به شرکت دولتی قرارگاه سازندگی قائم(عج) در استان واگذار شده و در حال حاضر در حال اجراست.

وی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را 65 درصد دانست و افزود: پیشرفت مالی پروژه نیز 55 درصد است.

شهردار ملایر با اشاره به اینکه طبق بازدیدهای مسؤولان راه و شهرسازی کشور از تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب، مهندسی این پروژه منحصر به فرد عنوان شد، گفت: با توجه به اینکه این پروژه بیش از 12 میلیارد تومان هزینه دارد و نمونه مشابه این پروژه 21 میلیارد تومان هزینه برآورد شده توانسته‌ایم برای اجرای آن میزان زیادی از هزینه را کاهش دهیم.

این مسؤول افزود: در حال حاضر فنداسیون‌های تقاطع به اتمام رسیده و ستون‌های آن نیز در حال اجراست.

رضایی میزان پیشرفت عرشه را نیز در تقاطع 50 درصد برشمرد و گفت: خاکبرداری، رمپ‌ها، بتن ریزی، محوطه‌سازی و مابقی عرشه نیز همچنان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساخت پروژه مشکلات رفت و آمدی را نیز در محل احداث برای مردم ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: تمام سعی ما اتمام هر چه سریعتر پروژه تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده است تا بتوانیم این طرح را به بهره‌برداری برسانیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار