مسئول هیئت ورزش های همگانی نهاوند بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر در نهاوند به‌صورت سازمان‌دهی شده فعالیت ورزشی دارند، گفت: ۱۲ ایستگاه ورزش همگانی در نهاوند فعال است.
کد خبر: ۲۳۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ 22 May 2016

مسئول هیئت ورزش های همگانی نهاوند بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر در نهاوند به‌صورت سازمان‌دهی شده فعالیت ورزشی دارند، گفت: ۱۲ ایستگاه ورزش همگانی در نهاوند فعال است.

به گزارش مهر،حجت اله جهانیان گفت: هیئت ورزش‌های همگانی نهاوند یکی از فعال‌ترین هیئت‌های استان همدان است.

وی بابیان اینکه ورزش‌های همگانی باید در بین جامعه و خانواده‌ها نهادینه شده و ترویج یابد، گفت: در شهرتان نهاوند روزانه بیش از ۳۰۰ نفر از امکانات ورزش‌های همگانی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه استقبال خوبی در رابطه با ورزش‌های همگانی در نهاوند وجود دارد، گفت: کم‌تر جایی در استان چنین روالی را طی کرده و به دلیل استقبال‌های مردمی و ایجاد انگیزه بین مردم این خدمات را با نهایت همکاری و مساعدت در اختیار جوانان و علاقه‌مندان قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: ورزش به‌ویژه ورزش همگانی به علت ماهیت کار گروهی دارای کارکرد آموزشی، تربیتی و اجتماعی بوده و عامل مؤثری در فرآیند جامعه‌پذیری و درونی کردن هنجارهای اجتماعی، به شمار آید.

جهانیان افزود: خوشبختانه در شهرستان نهاوند ورزش‌های همگانی جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده و آنان مشتاقانه در این ورزش‌ها مشارکت می‌کنند.

وی از ورزش صبحگاهی به‌عنوان یکی از ورزش‌های همگانی نام برد و افزود: به‌منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای ورزش صبحگاهی دو ایستگاه ورزشی در شهر نهاوند در نظر گرفته‌شده که همه‌روزه صدها نفر از زنان و مردم در آنجا به ورزش می‌پردازند.

مسئول هیئت ورزش همگانی نهاوند شرکت در فعالیت‌های نیکوکارانه را از دیگر برنامه‌های این هیئت عنوان کرد و گفت: در سال گذشته جمعی از ورزشکاران در اقدامی نیکوکارانه با حضور در استادیوم فرهنگی ورزشی علیمرادیان برنامه اهدا خون را اجرا کردند.

وی اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در سراب‌های شهرستان به‌عنوان مراکز گردشگری نهاوند را از راهکارهای گسترش هر چه بیشتر ورزش در بین مردم عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه پیاده‌روی عمومی در سراب گاماسیاب و برگزاری کوه‌پیمایی از دیگر برنامه‌هایی است که هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان با کمک نهادها و ادارات شهرستان به اجرا گذاشته است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از شش هزار نفر به‌صورت سازمان‌دهی شده در نهاوند به ورزش‌های مختلف مشغول هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار