فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از فعالیت 800 حلقه صالحین در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 22 May 2016

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از فعالیت 800 حلقه صالحین در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش فارس،کامران کریمی اظهار کرد: امروز دشمن با برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی در صدد ضربه زدن به نسل جوان کشور است بنابراین باید در راستای غنای فرهنگی و معنوی این نسل تلاش و برنامهریزی کنیم.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به واسطه وجود نیروهای خلاق، بصیر، باایمان و مبتکر کشور قدرتمند منطقه است که حفظ این شرایط به تلاش مضاعف همراه با هوشمندی بستگی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به عمده وظایف حلقههای صالحین اشاره کرد و گفت: آنچه می‌تواند نسل نوجوان و جوان را از خطر انحرافات اخلاقی، عقیدتی و فرهنگی مصون کند آشنا کردن آنها با فرهنگ ناب اسلامی است.

این مسؤول به اثرات مثبت فعالیت حلقه‌های صالحین در جامعه اشاره نمود و گفت: حلقه‌های صالحین خلأ فکری و عقیدتی نسل جوان را با مفاهیم قرآنی و ایمانی پر می‌کند.

کریمی ادامه داد: امروز توان و قدرت استکبار در یکجا جمع شده تا ما را از آرمان‌های والا و ارزشمند انقلاب دور کند، پس باید در مقابل هجمه خطرناک دشمن برنامه‎‌های اثرگذار برای نسل جوان داشته باشیم.

وی از فعالیت 800 حلقه صالحین در نهاوند خبر داد و گفت: این حلقه‌ها به صورت هفتگی در مساجد مختلف شهر و روستا فعالیت دارند که با استقبال خوب جوانان و نوجوان مواجه شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار