فرماندار تویسرکان گفت: از محل سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان در شهریورماه سال 94، 529 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۳۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 22 May 2016

فرماندار تویسرکان گفت: از محل سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان در شهریورماه سال 94، 529 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا،حبیب مومیوند افزود: این میزان اعتبار در قالب هفت طرح عمرانی به تویسرکان اختصاص یافته که چهار طرح آن مختص به شهرستان تویسرکان و چهار طرح دیگر شامل طرح هایی استانی هستند که تویسرکان نیز از آنها بهره مند می شود.

وی بیان کرد: چهار طرح مختص به شهرستان تویسرکان شامل تکمیل نهایی سد سرابی، تاسیسات و زه کشی این سد، خط انتقال آب از سد سرابی به تویسرکان، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر تویسرکان و تکمیل بیمارستان 129 تختخوابه قائم است که در مجموع اعتباری افزون بر 449 میلیارد ریال به این طرح ها اختصاص یافته است.

مومیوند ادامه داد: همچنین 31 میلیارد ریال اعتبار مالی دیگر نیز از محل سفر رییس جمهوری به استان همدان به طرح های گسترش آبیاری تحت فشار، ساخت مجتمع های آبرسانی روستایی و اجرای عملیات آب و خاک در عرصه تشکل های مردمی در تویسرکان اختصاص یافته است.

وی از تکمیل بیمارستان 129 تختخوابه قائم تویسرکان که اکنون از 62 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است تا پایان سال 95 خبر داد و افزود: همچنین تکمیل طرح تاسیسات و زه کشی سد سرابی نیز تا پایان سال 95 به اتمام می رسد.

فرماندار تویسرکان اظهار کرد: طرح ساخت تصفیه خانه سد سرابی به روش بی او تی و با مشارکت بخش خصوصی در آینده ای نزدیک مراحل اجرایی خود را آغاز می کند و تا پایان سال 96 بهره برداری می شود.

وی گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی نزدیک به 70 درصدی طرح خط انتقال آب سد سرابی به شهر تویسرکان نیز، این طرح تا پایان سال 95 بهره برداری می شود.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار