رئیس اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری نخستین «نشست تخصصی کتابخوان» استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 22 May 2016

رئیس اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری نخستین «نشست تخصصی کتابخوان» استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش فارس،میلاد امینیان از برگزاری نخستین «نشست تخصصی کتاب‌خوان» استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: با نامگذاری سال به نام «سال خواندن» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در این راستا نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان استان را در شهرستان نهاوند برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری این نشست با محوریت «کتاب‌های مهدویت و عدالت» و با مشارکت فعال حوزه علمیه در شهرستان نهاوند، گفت: نشست‌های «کتابخوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده، برگزار می‌شود.

رئیس اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با بیان اینکه این مراسم چهارشنبه پنجم خرداد‌ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم از ساعت 11 تا 13 در سالن همایش‌های کانون شهید باهنر شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را ترویج و تبلیغ فرهنگ مطالعه‌ با معرفی کتاب‌های خوب دانست و افزود: از ویژگی‌های قابل توجه این نشست مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان است.

امینیان با بیان اینکه معرفی‌کنندگان کتاب روحانیون و شخصیت‌های به نام شهرستان خواهند بود، گفت: امام جمعه شهرستان نهاوند در این نشست به معرفی کتاب خواهد پرداخت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار