رئیس ستاد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: سال گذشته با مساعدت استاندار همدان اعتبارات نوسازی مدارس در استان ۲۴ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۲۳۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 21 May 2016

رئیس ستاد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: سال گذشته با مساعدت استاندار همدان اعتبارات نوسازی مدارس در استان ۲۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش تابناک همدان، فرزاد تیموری در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان همدان با اشاره به تشکیل جامعه خیران مدرسه‌ساز از سال ۱۳۷۷ در سطح کشور، اظهار کرد: تعهد خیران با ۵۸۸ میلیون تومان در استان همدان آغاز شد که تا سال گذشته این تعهد به ۲۳ میلیارد تومان رسیده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۶۷ درصد این تعهدات به‌وسیله خیران استان تحقق‌یافته است، افزود: تحقق نیافتن درصدی از طرح‌ها به دلیل این بوده که پروژه‌ها در دست اقدام است.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان بابیان اینکه امسال تعهد خیران به ۲۷ میلیارد تومان رسیده است، افزود: این افزایش چشمگیر به دلیل نهادینه شدن فرهنگ مقدس مدرسه‌سازی در استان است.

تیموری خاطرنشان کرد: با مساعدت استاندار همدان سال گذشته ۲۴ درصد اعتبارات نوسازی مدارس افزایش یافت و امسال نیز خواستار افزایش اعتبارات از جانب استاندار هستیم.

وی افزود: یکی از بنیادهای خوب و نمونه در استان مجمع خیران مدرسه‌ساز است که این مجمع می‌تواند الگویی برای مجمع‌های دیگر باشد.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان اضافه کرد: سال گذشته خیران بیش از ۲۰ درصد تعهدات خود را در امر مشارکت در ساخت مدرسه افزایش دادند.


تعهد ۲۷ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز همدان در جشنواره هجدهم

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان نیز گفت: امسال در اردیبهشت‌ماه شاهد اجرای جشنواره‌های خیران مدرسه‌ساز در مناطق ۱۹ گانه استان بودیم که این جشنواره‌ها با مشارکت مجمع خیرین برگزار شد.

علی فراهانی با اشاره به تعهدات خیران از سال ۹۲ تاکنون در استان تصریح کرد: تعهد سال ۹۲ خیران ۶ میلیارد تومان بوده و سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان و امسال به ۲۷ میلیارد تومان رسیده است.

وی بابیان اینکه این امر نشان از رشد چشم‌گیر و استقبال بی‌نظیر خیرین مدرسه‌ساز در استان دارد، بابیان آماری از مجمع خیرین استان خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۸۸ نفر در استان با مجمع در تماس هستند که ۱۶۷ نفر از آنها در قالب ۲۱۲ پروژه، مدرسه ساخته‌اند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان همدان گفت: در استان تاکنون یک‌هزار و ۲۲۸ کلاس درس با ۱۶۷ هزار مترمربع فضای آموزشی به ارزش ریالی ۸۷ میلیارد تومان ساخته‌شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار