حسین الماسی
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان با تقدیر ازاستقبال شایسته رسانه‌ها از نخستین نمایشگاه تخصصی اقتصاد و سرمایه گفت: حضور رسانه‌ها تأثیر خوبی دررونق نمایشگاه داشت.
کد خبر: ۲۳۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 19 May 2016

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان با تقدیر ازاستقبال شایسته رسانه‌ها از نخستین نمایشگاه تخصصی اقتصاد و سرمایه گفت: حضور رسانه‌ها تأثیر خوبی دررونق نمایشگاه داشت.

حسین الماسی درحاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی اقتصاد وسرمایه باحضور درغرفه تابناک همدان افزود: این نمایشگاه تخصصی درزمینه اقتصاد و سرمایه با رویکرد بانکداری، بورس و بیمه و بازاریابی و روش‌های نوین پرداخت که به همراه همایش‌های تخصصی برگزار شد استقبال خوبی از سوی ادارات و کارشناسان و همچنین مردم شد و توانستیم رضایت مخاطبین را جلب کنیم.

وی دستاورد این نمایشگاه را مفید ارزیابی کرد وتصریح کرد :با توجه به این‌که نمایشگاه برای اولین بار برگزار شد و با استقبالی که عموم مردم داشتند و اکثرغرفه‌ها بومی و استانی بودند رضایت‌بخش بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان با اشاره به حضورغرفه هایی با رویکرد تجارت الکترونیکی که با خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فعالیت داشتند تصریح کرد: تجارت الکترونیکی امروزه جایگاه خوبی در جامعه پیداکرده و با ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی مردم بیشتر با تجارت الکترونیکی و روش‌های نوین پرداخت آشنا می‌شوند.

الماسی در ادامه از حضور شرکت "مارت فا "در این نمایشگاه خبر داد و افزود: شرکت مارت فا تحت حمایت اتاق بازرگانی قرار دارد که این شرکت برندها و شرکت‌های تجاری را شناسایی و برای کالاها و خدمات آنها بازاریابی و مشتری یابی انجام می‌دهد و تمامی خدمات از قبیل بازاریابی، فروش و عقد قرداد ها را نیز به عهده دارد و اکثر شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان برای همکاری با این شرکت اعلام آمادگی کردند.

وی بابیان این مطلب که ایجاد شبکه‌های اینترنتی و مجازی و تبادلات الکترونیکی در جهان مرسوم شده است، افزود:با همه این مسائل و ایجاد تجارت الکترونیکی و غیره نمایشگاه‌ها همچنان در دنیا مطرح هستند و مردم نسبت به ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی احساس نیاز می‌کنند.

الماسی با اشاره به پیشرفت فیزیکی سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان خاطرنشان ساخت:۵۰ درصد کار انجام‌شده و تا سال آینده فاز نخست نمایشگاه بهره‌برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: سایت جدید نمایشگاه با مساحت ۲۰ هکتار در حال احداث است که با توجه به مجاورت با فرودگاه و راه‌آهن و ورودی شهر از پتانسیل خوبی برخوردار خواهد شد و لازم به ذکر است که در ساخت سایت جدید نمایشگاه تمامی موازین استانداردها لحاظ شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار